maja 08, 2018

Magnes na zaskórniki...? | CAOLION - plastry oczyszczające skórę nosa


Z pewnością każda z nas marzy o odkryciu genialnego sposobu na pozbycie się wszelkich niedoskonałości skóry, w tym tak bardzo znienawidzonych zaskórników. 
Pamiętam jak lata temu, będąc jeszcze nastolatką wymyśliłam sobie takie urządzenie przypominające magnes, które zbliżałoby się na przykład do nosa, a wtedy wszystko to, co nie powinno na nim się znajdować raz za razem by wychodziło... Jak ja chciałam, żeby ktoś coś takiego skonstruował... W sumie nadal bardzo tego chcę. Niestety, chociaż żyjemy w czasach, w których technologia jest tak niesamowicie zaawansowana, to jednak wciąż są takie, wydawać by się mogło banalne rzeczy, które chyba na zawsze pozostaną w sferze marzeń... Ostatecznie, zamiast magicznym magnesem, musimy zadowolić się plastrami, które w najlepszym przypadku pomogą nam pozbyć się ułamka problemu...
Osobiście plastry do oczyszczania skóry na nosie bardzo lubię.
Testowałam ich już wiele, ale niestety tylko kilka z nich jest w ogóle czegokolwiek warta. 
Niedawno podczas zakupów w perfumerii Sephora zaopatrzyłam się w opakowanie trzech plasterków marki Caolion. Jak się u mnie sprawdziły? Tego dowiecie się czytając dalej :-) 

Magnes na zaskórniki...? | CAOLION - plastry oczyszczające skórę nosa

Produkt otrzymujemy w kartonowym opakowaniu. 
Każdy plaster zamknięty jest w osobnej saszetce. 

Magnes na zaskórniki...? | CAOLION - plastry oczyszczające skórę nosa

Sam plaster wyróżnia się na tle innych już na pierwszy rzut oka. Mianowicie ma nieco inny kształt. Posiada dodatkową spiczastą część, która po jego przyklejeniu znajduje się na czubku nosa. 
Ponadto plastry te są wyjątkowo cienkie. Nie spotkałam się jeszcze z tego typu produktem, który wykonany byłby z tak cieniutkiego materiału.  

Plastry bardzo dobrze się przyklejają do skóry. 
Przypominam, że takie płatki należy przyklejać do mokrego nosa. 
Najlepiej jeszcze (po nałożeniu plastra na nos) dotknąć go kilka razy zwilżoną dłonią, aż stanie się całkowicie mokry. Następnie pozostawić do wyschnięcia.

Magnes na zaskórniki...? | CAOLION - plastry oczyszczające skórę nosa

Fakt, że plastry te są tak bardzo cienkie jest z jednej strony plusem, ponieważ naprawdę dobrze dopasowują się one do nosa i mocno do niego przyklejają, a z drugiej ma swoje minusy, ponieważ materiał lubi się przez to trochę zagnieść na skrzydełkach nosa, przez co z pewnością nie przylega w tym miejscu do skóry tak jak powinien. 

Niestety na temat działania tego produktu nie mam do powiedzenia zbyt wiele dobrego... 
Przy pierwszym użyciu nie zauważyłam, żeby cokolwiek z mojej skóry zostało wyciągnięte, a innym razem plaster wyjął taką odrobinę, że w sumie nie ma o czym mówić. 

Zdecydowanie miałam już do czynienia z dużo lepszymi plastrami na nos. 
Ostatecznie dobrze, że przetestowałam ten produkt, bo jak pisałam, lubię testować takie płatki. 
W ich przypadku trzeba się liczyć z tym, że przebrnie się przez wiele takich, które w ogóle się nie sprawdzają. Szkoda tylko, że plastry marki Caolion okazały się jednymi z nich. 



Cena:
12 zł / zestaw (3 sztuki)




Używałyście tego produktu?
Jakie są Wasze ulubione plastry do oczyszczania skóry nosa? 



2 komentarze:

  1. dobrze, że przed nimi przestrzegasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno czytałam jakiś brytyjski artykuł o tym, że tego typu plastry nie są dobrym rozwiązaniem. Na razie sobie darowałam ich stosowanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).