maja 11, 2018

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy! | BECCA - Shimmering Skin Perfector

Jednym z bardzo ważnych kroków podczas wykonywania makijażu jest dla mnie rozświetlanie. 
Rozświetlacze wprost uwielbiam i nie wyobrażam sobie, żeby nie zwieńczyć swojego makijażu nałożeniem tego mieniącego się kosmetyku. 
Początkowo rozświetlacze występowały w dwóch wersjach - ze złotymi i srebrnymi refleksami. Obecnie mamy te kosmetyki do wyboru niemal w każdym kolorze, z tęczowymi włącznie. 
Ja jednak pozostaję wierna klasyce. Ponieważ jestem osobą bardzo lubiącą złoto i ten właśnie kolor bardzo do mnie pasuje, wybieram kosmetyki rozświetlające mieniące się na ten właśnie odcień. Zdecydowanie unikam tych, które zawierają bardzo chłodne tony i posiadają białe lub srebrne refleksy. 
Od dłuższego czasu bardzo ciekawiła mnie marka Becca, która słynie ze swojej kolekcji rozświetlaczy. Ponieważ ma ona w swoim asortymencie kilka miniatur, zdecydowałam się wypróbować zestaw składający się z płynnego rozświetlacza oraz wersji w kamieniu. Zestaw ten można zakupić w Sephorze wyłącznie w jednym odcieniu (Opal). Na szczęście bardzo dobrze się złożyło, ponieważ nawet gdybym miała wybór, to i tak zaopatrzyłabym się w produkty właśnie w tej wersji kolorystycznej. 
Dzisiaj zapraszam Was na post, w którym przedstawię Wam swoją opinię na temat tych dwóch kosmetyków :-) 

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector

Marka Becca pochodzi z Australii i od zeszłego roku jest dostępna w Polsce. 
Kosmetyki tej marki dostępne są na wyłączność w perfumeriach Sephora.

Założycielką firmy jest Rebecca Morrice Williams. 
Stworzone przez nią kosmetyki szybko zostały docenione zarówno przez makijażystów oraz gwiazdy, jak i przez wiele nowoczesnych kobiet. 
Marka Becca stawia nacisk na zdrowy i promienny wygląd cery. Stąd tez w jej ofercie znajduje się wiele kosmetyków rozświetlających o najróżniejszych konsystencjach, fakturach oraz oczywiście odcieniach, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. 

Zestaw zakupionych przeze mnie miniatur marki Becca składa się z rozświetlacza w płynie oraz w pudrze. Wersja w płynie znajduje się w buteleczce wyglądającej tak samo jak opakowania korektorów. Z kolei wersja w kamieniu wygląda jak maleńka puderniczka z lusterkiem. 
Opakowania są zdecydowanie bardzo dobrze wykonane.

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector


Rozświetlacz w płynie posiada aplikator, który wygląda tak samo, jak aplikatory korektorów. 

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector

Pełnowymiarowe opakowanie jest już jednak w pojemniku z pompką. 
Zawiera aż 50 ml produktu, wiec z powodzeniem można go aplikować także na dekolt oraz inne wybrane obszary ciała. 


Kosmetyki te można nakładać zarówno oddzielnie, jak i je ze sobą łączyć.
Ja oczywiście nakładam wybieram drugą możliwość ;-) 
Najpierw wklepuję rozświetlacz w płynie, a następnie nakładam pędzelkiem rozświetlacz w kamieniu.

Kosmetyki te są w odcieniu Opal. Jest to ciemnozłoty kolor. Od razu czułam, że będzie on do mnie pasować i że z pewnością cudownie będzie wyglądać latem na opalonej skórze. 


Kiedy po raz pierwszy użyłam tych kosmetyków byłam pod ogromnym wrażeniem. 
Nie sądziłam, że jakiemukolwiek rozświetlaczowi uda się mnie aż tak zachwycić. 
To, jak te produkty wyglądają na skórze to jest po prostu istna bajka. Przepiękna tafla mieniąca się w tak wspaniały sposób... To trzeba zobaczyć na żywo ;-) 

Niestety mogę pokazać odcień tych produktów jedynie na zdjęciach. Chociaż moja skóra w rzeczywistości jest o kilka tonów ciemniejsza to starałam się, żeby kolory rozświetlaczy były jak najlepiej odwzorowane. 


Tak prezentuje się na skórze rozświetlacz w płynie.

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector

Oczywiście kiedy produkt ten nałożymy na szczyty kości policzkowych i go wklepiemy to idealnie wtopi się on w skórę zapewniając subtelny blask. 
Produkt ten w żadnym wypadku nie tworzy plam i nie ściera z twarzy nałożonego wcześniej podkładu.

Rzecz jasna nie byłabym sobą gdybym pozostawała przy tylko jednej wersji tego produktu ;-)

Po nałożeniu na rozświetlacz w płynie kosmetyku w pudrze uzyskujemy efekt idealny. 
Kolor zostaje wzmocniony, a blask nabiera na intensywności. 
Powstaje przepiękna tafla równomiernie odbijająca światło. 

Na zdjęciu kolor może wydawać się odrobinę zbyt ciemny i być może nieco wpadający w brąz, jednak na żywo jest to absolutnie wspaniały, złocisty i cudownie mieniący się odcień. 

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector

Rozświetlacz w pudrze ma wspaniałą konsystencję. Nie jest ona zbyt sucha, przez co kosmetyk ten w ogóle się nie pyli. Dzięki temu nakładając go na skórę mamy pewność, że znajdzie się on dokładnie w tych miejscach, w których chcemy. Efekt utrzymuje się w doskonałym stanie przez wiele godzin. Produkt nie ściera się i nie traci na intensywności.

Na poniższym zdjęciu widzicie porównanie.
Po lewej stronie znajduje się rozświetlacz w płynie + w kamieniu, a po prawej stronie sam rozświetlacz w pudrze.  

Najpiękniejszy rozświetlacz do twarzy | BECCA - Shimmering Skin Perfector




Cena:
Zestaw miniatur: 75 zł / 5 g + 2,4 g

Produkty pełnowymiarowe:
Shimmering Skin Perfector (rozświetlacz w płynie): 155 zł / 50 ml
Shimmering Skin Perfector Pressed (rozświetlacz w pudrze): 155 zł / 8 g



Jestem pod ogromnym wrażeniem tych rozświetlaczy. 
Uwielbiam ten wspaniały efekt , który tworzą na mojej skórze. 
Na pewno skuszę się jeszcze na inne produkty marki Becca.
Z pewnością też kupię albo kolejny zestaw tych miniatur, albo postawię na ich pełnowymiarowe wersje.




Znacie te rozświetlacze?
Lubicie markę Becca


11 komentarzy:

  1. Faktycznie na Twoich zdjeciach wyglada ciemno i calkiem inaczej. Ja tez uwielbiam, mam tubke (opakowanie wieksze od Twojego) a mniejsze od pelnowymiarowego. Bardziej lubie plynna wersje niz prasowana. Mam zarowno opal jak i moonstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując to, co miałam na ręce z tym, co jest na zdjęciach jest tak jak napisałam, czyli wygląda on tu trochę ciemniej niż w rzeczywistości. Na pewno nie wygląda całkiem inaczej. Też jest kwestia ilości. Wiadomo, że tutaj musiałam nałożyć więcej produktu ;-)
      Ja raczej nie mogłabym wybrać, bo wolę używać obie wersje razem ;-D Poza tym wersja w płynie jest bardziej jasna niż ta w kamieniu, więc dopiero po użyciu tego w pudrze jestem w pełni zadowolona ;-) O tych tubkach wiem, a kolor Moonstone by mi nie pasował, bo jest zbyt jasny. Opal jest dla mnie idealny ;-)

      Usuń
  2. Bardzo lubie kosmetyki marki Becca, a moim ulubionym rozswietlaczem z tej marki jest CPOP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też znalazłaś kolor dla siebie ;-)

      Usuń
  3. Też mam i kocham <3 połączenie płynnego i prasowanego to jakieś cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam. Aż ma się ochotę siedzieć przed lustrem i wpatrywać w to cudo na policzkach :-)

      Usuń
  4. Na swatchu wyglądają na bardzo ciemne. Ja jestem blada, więc dobrze, że wtapia się ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U bladych osób ten kolor niekoniecznie się sprawdzi... Odcieni jednak jest sporo, więc każda z nas znajdzie coś dla siebie. A naprawdę warto się przyjrzeć tym rozświetlaczom ;-)

      Usuń
  5. Uwielbiam rozświetlacze, ale nie znalazłam jeszcze ideału. ;) Ten zestaw miniaturek widziałam, ale nie brałam, bo nie lubię rozświetlaczy w płynie. Zastanawiałam się nad Beccą i Too Faced i po testach mam zamiar zdecydować się na Too Faced.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta wersja w płynie sprawia, że ostatecznie cały efekt jest tak fantastyczny. Chyba teraz trochę ciężko byłoby mi znowu zacząć używać samych rozświetlaczy w pudrze... ;-)

      Usuń
  6. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, właśnie szukam jakiegoś nowego rozświetlacza:) zapowiada się świetnie do opalonej skóry:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).