września 05, 2018

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała


Kilka dni temu rozpoczęłam na blogu serię denkowych postów. W pierwszej części pokazałam Wam kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Jeśli ominął Was ten wpis to zapraszam TUTAJ
Dzisiaj chciałabym skupić się na produktach do kąpieli i pielęgnacji ciała. 
Zużycie tego typu kosmetyków idzie mi zawsze bardzo powoli, ponieważ jako wielka fanka długich kąpieli, mam pootwieranych całe mnóstwo płynów, olejków, żeli i pianek... Zanim więc cokolwiek zostanie zdenkowane mija dużo czasu. Podobnie jest z balsamami do ciała. Stoi sobie ich kilka na półce, a ja sięgam raz po ten, raz po tamten... Pewnie wiele z Was dobrze to zna ;-) 
Jednak tym razem udało mi się zebrać gromadkę kosmetyków z tej kategorii, więc zapraszam Was do dalszego czytania :-) 

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda


Jak już wspomniałam jestem wielką fanką kąpieli. Oczywiście z jak największą ilością piany. Często kupuję płyny do kąpieli marki Isana, która ma w swojej ofercie tego typu kosmetyki o bardzo przyjemnych zapachach. Zużyłam ich kilka sztuk, ale do zdjęć zachowało mi się jedno opakowanie. 

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Jest to płyn z ekstraktem z jagód acai. Pachnie cudownie. Słodko i owocowo :-)


Kolejnym produktem do kąpieli jest ten oto olejek marki SPA Vintage Body Oil

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Jest to produkt przeznaczony do mycia ciała, ale ja używałam go jako płyn do kąpieli. 
Pianę robił, ale w nieco za małej jak dla mnie ilości. Ładnie pachniał, ale zapach ten długo się nie utrzymywał. Podsumowując jest to zupełnie nic szczególnego. 


Następne w kolejności są żele pod prysznic. 

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Zużyłam pełnowymiarowe opakowanie żelu matki Anatomicals, który miał bardzo przyjemny owocowy zapach oraz kremowy żel marki AA o kwiatowym aromacie. 


Ostatnimi produktami do mycia ciała są olejki marki Isana
Ja jednak używam ich wyłącznie do mycia BeautyBlenderów. W tej roli spisują się znakomicie, przez co zawsze mam je w zapasie :-) 

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

O tych olejkach pisałam kiedyś w ulubieńcach



Teraz czas na kosmetyki do pielęgnacji ciała :-)


Pierwszym kosmetykiem w tej grupie jest masło do ciała marki Biolove

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Marka ta jest dostępna wyłącznie w drogeriach Kontigo. 
Tym, co ją wyróżnia na tle innych są przepiękne zapachy. Akurat masło, które zużyłam pachniało pomarańczami i był to aromat prawdziwych soczystych pomarańczy. Coś wspaniałego :-)
Sam kosmetyk posiadał bardzo zwartą konsystencję. Jest on tłusty, przez co nie każdy się z nim polubi. Ja jednak stosowałam go głównie do dłoni i w tej roli spisywał się bardzo dobrze.


Jak już wiele razy zdarzało mi się wspomnieć bardzo lubię stosować suche olejki. 
Doskonale sprawdzają się u mnie te, które maja ujędrniać skórę. 
Jednym z tego typu kosmetyków jest właśnie zużyty przeze mnie olejek marki Evree

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Jest to produkt bardzo wydajny i przyjemny w użyciu. 
Jego jedynym minusem jest to, że butelka w której się znajduje bardzo łatwo staje się cała lepka... 
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym produkcie oraz o olejku nawilżającym tej marki to zapraszam Was TUTAJ


Markę Rituals uwielbiam od prawie dwóch lat. Posiada ona w swojej ofercie kosmetyki o cudownych zapachach i wspaniałym działaniu. Szczególnie lubię pianki myjące, które wypadają naprawdę wyjątkowo na tle tego typu produktów :-) 
Kosmetyk, który się tutaj znalazł to balsam do ciała z serii The Ritual of Sakura. 
O czterech kosmetykach z tej serii pisałam TUTAJ

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Balsam ten sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Trzeba wspomnieć, że jest on bardzo wydajny. Chociaż jest to miniatura, to starczyła mi na naprawdę wiele użyć (z tym, że stosowałam go wyłącznie na ręce i dekolt). Kolejne takie opakowanie mam jeszcze w zapasie :-) 


Ostatnim kosmetykiem jest samoopalacz w piance marki Bielenda

Wielkie denko kosmetyczne! | cz. 2 | Kosmetyki do pielęgnacji ciała | Isana, SPA Vintage Body Oil, Anatomicals, AA, Biolove, Evree, Rituals, Bielenda

Już kilka razy wspominałam jak bardzo lubię ten produkt. Pisałam o nim zarówno w haulu drogeryjnym, jak i we wpisie dotyczącym przygotowania ciała na lato. Jeśli jeszcze nie znacie tego samoopalacza to koniecznie zajrzyjcie do przytoczonych postów. Oczywiście na mojej półce stoi już kolejne opakowanie tego świetnego produktu :-) 





To już wszystkie produkty z drugiej części denkowej serii. 
Znacie któryś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? :-)




6 komentarzy:

  1. Też używam Isany do mycia gąbek :) Kiedyś miałam pod prysznic, ale niezbyt mi przypasował. Z Biolove miałam sól do kąpieli zielona herbata i była super, ale z kolei pomarańczowe pół kule okazały się klapą.
    Super denko, nieźle ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś olejek SPA Vintage o innym zapachu, ale był tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam piankę brązującą od Bielendy i faktycznie jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten olejek z Isany do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego kosmetyku, ale ten olejek z Isany do mycia gąbeczek muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam zapachy Biolove za to Rituals i ta seria jest dla mnie nie do zniesienia. Na początku zapach mi się podobał ale później starsznie męczył:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).