lipca 14, 2017

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura


Od kilku miesięcy perfumeria Sephora posiada w swoim asortymencie markę Rituals na wyłączność. W jej ofercie znajdują się przede wszystkim produkty do kąpieli i pod prysznic. Jednak nie tylko. Znajdziemy tu także m.in. balsamy do ciała, mgiełki oraz dyfuzory. Wszystkie kosmetyki posiadają bardzo interesujące i intensywne zapachy. Marka Rituals oferuje także zestawy, które świetnie nadają się na prezent, zarówno dla kogoś, jak i po prostu dla samej siebie ;-) 
W maju skusiłam się na największy zestaw z linii The Ritual of Sakura. Znajdują się w nim dwa pełnowymiarowe produkty oraz dwie miniatury. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o tych kosmetykach. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura


Kosmetyki zapakowane zostały w piękne i solidne pudełko, które można z powodzeniem wykorzystać do przechowywania jakichś drobiazgów. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Wewnątrz znajdowały się 4 produkty. Pełnowymiarowa pianka myjąca, pełnowymiarowy olejek myjący oraz miniatury peelingu cukrowego oraz kremu do ciała. 

Wszystkie kosmetyki mają oryginalny zapach kwiatu wiśni i zawierają ekstrakt z mleka ryżowego. 


Przejdźmy teraz do omawiania poszczególnych produktów.
Zacznijmy od pianki myjącej. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Pianka zamknięta jest w solidnie wykonanym pojemniku. 
Dozownik jest wygodny w użyciu i nie zacina się. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Przy pierwszym użyciu bardzo zdziwił mnie fakt, że dozując produkt nie otrzymujemy od razu pianki o konsystencji bitej śmietany. Z dozownika wydobywa się natomiast bardzo gęsty żel, który zaczyna puchnąć na dłoni. Uzyskana pianka jest niezwykle aksamitna i puszysta, a dzięki zbitej konsystencji nie znika w trakcie wmasowywania w skórę. 
Używanie tego produktu to sama przyjemność :-) 


Olejek zamknięty jest w pojemniku, przez który możemy zobaczyć poziom zużycia produktu. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Pompka działa bez zarzutu. 
Nakrętka wykonana jest z materiału imitującego metal, co nadaje całości elegancki wygląd. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Sam produkt po wydobyciu wygląda po prostu jak olejek, jednak w momencie nałożenia na skórę zamienia się w delikatne mleczko. 
Kosmetyk ten jest bardzo przyjemny w użyciu. Tak jak w przypadku pianki jest to zasługa konsystencji oraz pięknego zapachu. Wydajność olejku również zasługuje na pochwałę. 



Powyżej omówione produkty to kosmetyki, które w zakupionym przeze mnie zestawie były pełnowymiarowe. Teraz przejdźmy do dwóch miniatur.


Peeling do ciała zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z nakrętką. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Miniatura zawiera 1/3 zawartości pełnowymiarowego produktu, czyli 125 ml. W tej wersji nakrętka jest plastikowa i na taką wygląda, jednak w pełnej wersji produktu posiada ona metaliczne wykończenie. 

Jak widzicie po otwarciu zauważyłam, że cukier zgromadził się po jednej ze stron, a po drugiej znajduje się intensywnie pachnący płyn. Przy pierwszym użyciu wystarczy zamieszać produkt palcem. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Jest to całkiem mocny peeling. Nie potrzeba go dużo, aby porządnie wymasować ciało. 
Po jego użyciu skóra natychmiast staje się idealnie gładka i bardzo miękka. Osiada na niej piękny zapach, który sprawia, że można poczuć się jak w SPA. Mam wrażenie, że chociaż wszystkie omawiane przeze mnie kosmetyki mają intensywny zapach, to jednak ten peeling pachnie najmocniej. 


Ostatnim produktem jest krem do ciała. Ten produkt można zakupić w wersji miniaturowej (którą właśnie ja posiadam), zawierającej 70 ml kosmetyku oraz w wersji pełnowymiarowej o pojemności 200 ml. W przypadku pierwszej krem zamknięty jest w tubce, natomiast w przypadku drugiej w opakowaniu z nakrętką. Muszę wspomnieć, że nakrętka wykonana jest w ten sposób, że imituje drewno. Nadaje to produktowi bardzo elegancki wygląd. 

W zestawie miałam oczywiście krem w tubce. 

RITUALS - kosmetyki do kąpieli i pod prysznic z serii The Ritual of Sakura

Jest to dość gęsty krem sprawiający wrażenie ciężkiego. Jednak bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy. Ładnie nawilża skórę, jednak nie należy spodziewać się po nim intensywnego nawilżenia lub odżywienia. Otula skórę pięknym zapachem i właśnie to jest największą zaletą tego kosmetyku. 



Podsumowując jestem bardzo zadowolona z kosmetyków marki Rituals i na pewno będę testować kolejne, zarówno z linii Sakura, jak i innych. Akurat wchodząc na stronę Sephora zauważyłam, że oferta tej marki powiększyła się między innymi o serię Hammam. 

Ze wszystkich czterech przedstawionych przeze mnie kosmetyków najbardziej spodobała mi się pianka oraz peeling. Jednak wszystkie te produkty są godne polecenia. Jeśli chcecie rozpocząć swoją przygodę z marką Rituals, a nie chcecie kupować zestawu (jednak naprawdę warto!) to zachęcam Was do wypróbowania produktów do kąpieli. Zarówno pianka, jak i olejek z pewnością przypadnie Wam do gustu. Jeśli natomiast jesteście fankami intensywnie pachnących i świetnie działających peelingów to na pewno powinnyście zwrócić uwagę na te marki Rituals. 

Jeszcze na koniec wspomnę o kwestii zapachów tych kosmetyków. Jak już wiecie, bo powtarzałam to kilkakrotnie, są one intensywne i oryginalne. Jednak nie są to w żadnym wypadku aromaty duszące. Najintensywniej pachnie według mnie peeling, jednak nadal jest to przyjemny zapach, przy którym można się wspaniale zrelaksować. 



Ceny:

Zestaw: 99 zł / 200 ml + 200 ml + 125 ml + 70 ml

Pianka: 38 zł / 200 ml
Olejek: 38 zł / 200 ml
Peeling: 86 zł / 375 ml
Krem do ciała: 25 zł / 70 ml   lub   77 zł / 200 ml




Znacie kosmetyki marki Rituals? :-) 




6 komentarzy:

  1. Jak na razie spotkałam się z tymi produktami na Youtubie. Niczego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zestaw i bardzo przypadł mi do gustu, chociaż przyznam, że zielony - ten o delikatniejszym zapachu kusi mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam Rituals, ale na pewno mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy, ale bardzo podobają mi się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz dawno nie odwiedzalam Rituals, trzeba nadrobic zaleglosci :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).