czerwca 14, 2021

Ultralekki balsam, będący ratunkiem dla skóry suchej, podrażnionej i atopowej | BIODERMA - Atoderm Intesive Gel-Creme

Kilka lat temu recenzowałam na blogu balsam do ciała marki Bioderma z serii Atoderm (aby zapoznać się z moją opinią, kliknij TUTAJ). Od tamtego czasu nic się nie zmieniło i nadal jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków, który bardzo polecam osobom z suchą skórą oraz cierpiących na atopowe zapalenie skóry. Ważne jest tylko to, że teraz nazywa się on Atoderm Intensive Baume ;-) 

Kilka miesięcy temu marka Bioderma wypuściła nowy produkt z linii Atoderm, a mianowicie Atoderm Intesive Gel-Creme. Jest to produkt o zbliżonym działaniu co wspomniany balsam, ale posiada on lekką żelową formułę, która świetnie sprawdza się podczas gorących dni. 

Ultralekki balsam, będący ratunkiem dla skóry suchej, podrażnionej i atopowej | BIODERMA - Atoderm Intesive Gel-Creme











BIODERMA Atoderm Intensive Gel-Crème - Obietnice producenta 

Balsam do ciała o intensywnie przeciwświądowym działaniu i ultralekkiej konsystencji. 

Atoderm Intensive Gel-Creme to produkt przeznaczony dla skóry bardzo suchej, podrażnionej i atopowej, o świeżej i ultralekkiej konsystencji, co ułatwia jego codzienną aplikację.

Szybko i trwale łagodzi uczucie swędzenia i zmniejsza chęć drapania dzięki enoxolonowi. Technologia absorbująca wodę optymalizuje nawilżenie skóry i wzmacnia jej funkcję barierową. Dzięki temu można ogranicza uczucie swędzenia, a tym samym powstawania podrażnień.

Dzięki witaminie PP trwale uzupełnia i wzmacnia barierę ochronną skóry.

Opatentowany kompleks SKIN BARRIER THERAPY ogranicza przyleganie adhezji niektórych bakterii (Staphylococcus aureus) do powierzchni skóry, które mogą być przyczyną zaostrzenia suchości skóry.

W rezultacie skóra jest trwale ukojona i wzmocniona.

Skuteczność potwierdzona klinicznie w przypadku skóry podrażnionej i atopowej. 


BIODERMA Atoderm Intensive Gel-Crème - Moja opinia 

Atoderm Intensive Gel-Creme zamknięty jest w plastikowej butli z pompką. O ile inne balsamy z tej linii można kupić w mniejszej pojemności (75 ml i 200 ml), tak w tym przypadku dostępny jest on jedynie w wersji zawierającej 500 ml produktu. 

Balsam ma leciutką konsystencję i jest niemal przezroczysty. Przyjemnie chłodzi skórę, co przy obecnych temperaturach jest bardzo pożądaną cechą tego typu kosmetyków. Jego zapach jest delikatny i świeży. 

Ultralekki balsam, będący ratunkiem dla skóry suchej, podrażnionej i atopowej | BIODERMA - Atoderm Intesive Gel-Creme



Kilka lat temu na części mojej lewej ręki pojawiło się atopowe zapalenie skóry. Przez całe życie cieszyłam się, że nie odziedziczyłam AZS po mojej mamie, aż tu nagle po 25 roku życia się zaczęło... Przez długi czas problem ten dotyczył wyłącznie wspomnianej ręki. Ściągnięta i mocno wysuszona skóra, która jednocześnie boli i swędzi jest moim regularnie pojawiającym się utrapieniem. Jednak w tym roku AZS pojawiło się u mnie także czole i szyi... Na szczęście nie było to widoczne. "Jedynie" strasznie swędziało (do tego stopnia, że nawet przez sen rozdrapywałam sobie szyję) i przy dotyku odczuwalne było to, że moja skóra na sporym fragmencie czoła ma jednocześnie taką chropowatą i gumowatą fakturę... Było to specyficzne... Piszę "było", ponieważ na szczęście obecnie problem ten zniknął. Mam nadzieję, że długo (a najlepiej już nigdy) się nie pojawi. 
Oczywiście nie będę opowiadać, że balsam do ciała pokonał ten problem... Kiedy pojawia się atak AZS, miejsca objęte tą przypadłością smaruję specjalistyczną maścią dostępną na receptę, która jest na tyle mocna, że można ją stosować w śladowej ilości jedynie raz dziennie. Jednak wielokrotnie po niedługim czasie skóra zaczyna mnie znowu mocno swędzieć i piec. I tutaj z pomocą przychodzą kosmetyki marki Bioderma z linii Atoderm, a w ciągu ostatnich miesięcy jest to zwykle Intensive Gel-Creme. Stosuję go na całe ciało oraz kilka razy dziennie właśnie na wspomniane obszary. Bardzo pomógł mi z czołem i szyją. Cudownie uspokajał i chłodził skórę oraz po prostu pozwalał mi dużo spokojniej przetrwać ten trudny czas. Niemal codziennie nakładam go też na dłonie (zwykle na noc) i na ten moment z moją skórą jest wszystko w porządku. Wiem też, że jak tylko coś zacznie się dziać, to Atoderm przyjdzie mi na ratunek :-) 

Podsumowując, linia Atoderm zawiera bardzo dobre kosmetyki, które sprawdzą się w przypadku nawet bardzo suchej oraz atopowej skóry. Tak jest również w przypadku tej nowości. 
Atoderm Intensive Gel-Creme bardzo dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia, a do tego szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Jest to produkt, który świetnie sprawdza się zarówno do codziennej pielęgnacji, jak i jako balsam po opalaniu. Nie tylko pomoże zregenerować skórę, ale także przyjemnie ją schłodzi. 


BIODERMA Atoderm Intensive Gel-Crème - Cena

ok. 70 zł / 500 ml 



Na blogu recenzowałam również inne kosmetyki z serii Atoderm, a mianowicie olejek do mycia ciała i twarzy (KLIK) oraz balsam do ust (KLIK). 



Lubicie serię Atoderm marki Bioderma
Znacie Atoderm Intesive Gel- Creme? 

Brak komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).