września 21, 2021

ZIAJA - Mgiełka do twarzy i ciała z nutą mango, kokosa i papai


Kilka dni temu pisałam o białym mydle do twarzy marki Ziaja (wpis znajdziecie TUTAJ). 
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję na temat kolejnego kosmetyku z serii Jeju, a mianowicie mgiełki do twarzy i ciała. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do dalszego czytania :-) 

ZIAJA, seria Jeju- Mgiełka do twarzy i ciała z nutą mango, kokosa i papai



W serii Jeju marki Ziaja znajduje się między innymi tonik, który bardzo przypadł mi do gustu. Pisałam o nim kiedyś w ULUBIEŃCACH. Oczywiste więc jest to, że mgiełka również mnie bardzo zaciekawiła ;-) 

ZIAJA Jeju Mgiełka do twarzy i cała - Opis producenta

Według producenta mgiełka ta ma chłodzić, odświeżać i nawilżać skórę, a także dodawać energii. 

ZIAJA Jeju Mgiełka do twarzy i cała - Moja opinia

Kosmetyk otrzymujemy w plastikowej buteleczce o jasnoróżowym kolorze. Opakowanie posiada atomizer, który działa bez zarzutu. Całość prezentuje się minimalistycznie i uroczo :-) 
To, co od razu przykuwa uwagę po zaaplikowaniu produktu na skórę, to bardzo ładny zapach. Jest on subtelny, orzeźwiający i słodki. Podobnie jak mydło do mycia twarzy, ma on tropikalny charakter. 

Efekty, jakie przynosi ta mgiełka to przede wszystkim odświeżenie i orzeźwienie skóry. Dzięki zapachowi aplikacja staje się czymś bardzo przyjemnym. Według mnie jest to produkt, którego głównym zadaniem jest zapewnienie skórze chwili wytchnienia, co jest bardzo przydatne, na przykład po treningu, po podróży, czy po prostu w ciągu ciepłego dnia. 
Producent wspomina o chłodzeniu skóry, jednak pod tym względem mgiełka ta chłodzi ją tak samo jak każdy inny płyn do spryskiwania twarzy. Nie ma tu żadnej specjalnej technologii dającej efekt chłodzenia. 
Jeśli chodzi o nawilżenie to, owszem, jest odczuwalne, ale na niewielkim poziomie. Zdecydowanie nie jest to coś, co intensywnie nawilża. 

Podsumowując, mgiełka do twarzy i ciała marki Ziaja, to dobry kosmetyk odświeżający i zapewniający wspaniały relaks dla skóry i zmysłów. 

ZIAJA Jeju Mgiełka do twarzy i cała - Cena

ok. 10 zł / 200 ml 



Znacie tę mgiełkę? 

2 komentarze:

  1. JA KUPIŁAM DZIŚ BIAŁE MYDŁO OCZYSZCZAJĄCE DO TWARZY PRZECIW SEBUM Z NUTĄ MANGO, KOKOSA I PAPAI

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).