września 04, 2020

Denko kosmetyczne | 1/4 | Kosmetyki do pielęgnacji włosów

Posty, w których pokazuję swoje kosmetyczne zużycia pojawiają się na moim blogu w dość długich odstępach. Zdecydowanie wolę przygotować obszerny wpis lub serię wpisów raz na jakiś czas, niż co miesiąc pokazywać dwa produkty na krzyż. 
Tym razem opublikuję cztery posty, w których zamieszczę krótkie recenzję ostatnio zużytych przeze mnie kosmetyków. Będą to kolejno produkty do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy oraz do makijażu. 
Zapraszam więc na pierwszą część :-)

Denko kosmetyczne | 1/4 | Kosmetyki do pielęgnacji włosów

Na pierwszy ogień idą kosmetyki przeznaczone do stosowania przed myciem włosów. 

Denko kosmetyczne | 1/4 | Kosmetyki do pielęgnacji włosów

Peeling do skóry głowy marki Oblepikha Siberica Professional to produkt, po który sięgnęłam z dużą ciekawością. Używanie go było całkiem przyjemne ze względu na ładny zapach. Jednak według mnie zatopionych w kosmetyku drobinek jest zbyt mało i są one stanowczo zbyt delikatne, żeby można tu było mówić o jakichś konkretnych efektach jego stosowania... Spodziewałam się w miarę mocnego peelingu i dość solidnego uczucia drapania podczas mycia. A tu takie nic... Jakby szampon z kulkami dodanymi głównie w celach dekoracyjnych. Szkoda... 

Od dawna wykonuję zabiegi olejowania moich włosów. Jest to coś, co bardzo dobrze wpływa na ich wygląd i kondycję. Zawsze przed nałożeniem oleju, wcieram w nie aloes aż staną się wilgotne. Zdecydowanie potęguje to końcowy efekt całego zabiegu ;-) 

Wszystkie przedstawione na zdjęciu oleje sprawdziły mi się bardzo dobrze, ale najlepszy był ten z awokado. Jestem ciekawa, jakie oleje najlepiej się sprawdzają w przypadku Waszych włosów. Piszcie w komentarzach :-) 

Denko kosmetyczne | 1/4 | Kosmetyki do pielęgnacji włosów

We wpisie dotyczącym ulubieńców 2019 roku pisałam na temat wcierek do włosów marki Jantar. Bardzo je lubię, ponieważ odkąd je używam moje włosy są w lepszej kondycji i zauważalnie mniej wypadają. 

Natomiast wcierka marki Joanna nie zrobiła na mnie jakiegoś szczególnego wrażenia. 

Denko kosmetyczne | 1/4 | Kosmetyki do pielęgnacji włosów

Olejek kokosowy marki Isana ujął mnie ładnym zapachem oraz pozytywnym działaniem. Nałożony na końcówki włosów błyskawicznie je wygładzał i nawilżał bez efektu sklejenia czy obciążenia. 

Na koniec kolejny produkt opisany już przeze mnie w poście dotyczącym ulubieńców 2019 roku, a mianowicie olejek z czarnuszki marki Bioelixire. Kosmetyk ten nakładam po myciu na jeszcze wilgotne włosy. Pięknie wygładza i odżywia pasma, dzięki czemu włosy wyglądają na zdrowe i zadbane. Uwielbiam ten olejek od pierwszego użycia :-) 


To wszystkie kosmetyki do pielęgnacji włosów, które zużyłam w ostatnich miesiącach. Nie ma tu szamponów i odżywek, ponieważ butelki po nich zwykle od razu wyrzucam (chyba, że coś mnie  naprawdę mocno zachwyci lub zirytuje). 



Ceny:

Oblepikha Siberica Professional, rokitnikowy peeling do skóry głowy: 29 zł / 200 ml 

Nacomi, olej z awokado: 30 zł / 100 ml 

Nacomi, olej arganowy : 35 zł / 50 ml 

Mokosh, olej lniany: 45 zł / 100 ml 

Jantar, wcierka do włosów: 14 zł / 100 ml

Joanna, wcierka do włosów: 12 zł / 100 ml

Isana, olejek kokosowy: 12 zł / 100 ml 

Bioelixire, olejek z czarnuszki: 5 zł / 20 ml 




Znacie któryś z przedstawionych przeze mnie produktów? :-) 


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).