listopada 25, 2015

AVA - zabieg do twarzy intensywnie nawilżający


Cześć!

Jakiś czas temu pisałam o zabiegu do twarzy z kwasami AHA firmy Ava z serii Professional Home SPA. Tamtą recenzję możecie przeczytać TUTAJ.

Dziś chciałabym zrecenzować zabieg intensywnie nawilżający.





Opis:


Pierwszy, profesjonalny zabieg kosmetyczny w Twoim domu!

Jednorazowy, do samodzielnego wykonania.


Professional Home SPA – Age Control - to nowy wymiar skutecznej regeneracji skóry oparty na profesjonalnej linii produktów, przygotowany do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego w domu.
Esencja składników aktywnych zawartych w produktach gwarantuje szybki efekt zabiegu.


Wskazania: skóra sucha, odwodniona, zwiotczała, z widocznymi oznakami starzenia


Efeky zabiegu:


- optymalne nawilżenie skóry
- natychmiastowe wypełnienie zmarszczek
- wzrost napięcia i sprężystości skóry





Preparaty wchodzące w skład:



1) Płyn micelarny  (15 ml)

Przeznaczony do demakijażu oczu i oczyszczania twarzy. Zawiera struktury miceli, które po zetknięciu ze skórą wiążą zanieczyszczenia i nadmiar sebum całkowicie usuwając je z jej powierzchni. Nie podrażnia oczu, nie wysusza skóry, nie zatyka porów.


2) Maska enzymatyczna  (10 ml)

Delikatny peeling, który oczyszcza i regeneruje skórę, poprawia jej elastyczność oraz spłyca zmarszczki. Enzymy z owoców papai - papaina i ananasa - bromelaina rozpuszczają martwe, zrogowaciałe komórki naskórka, odblokowują zatkane pory i przeciwdziałają starzeniu się skóry.


3) Serum nawilżające do twarzy w ampułce  (3 ml)

Intensywna terapia nawilżająca. Serum z kwasem hialuronowym radykalnie poprawia nawilżenie skóry, zapobiega transepidermalnej utracie wody. Błyskawicznie redukuje zmarszczki, poprawia napięcie i ujędrnienie,, zwiększa elastyczność skóry, przywraca zdrowy wygląd skóry.


4) Maska z algami morskimi  (10 ml)

Samowchłaniająca się maska z algami morskimi intensywnie nawilża skórę, zwiększa jej elastyczność i napięcie, oraz opóźnia proces starzenia. Zawiera wyciąg z alg morskich, który utrzymuje właściwe nawilżenie. Wzbogacona w koenzym Q10+R oraz witaminy A, E, F wspiera naturalny system ochronny skóry, odmładza ją i wygładza zmarszczki.


5) Serum pod oczy z algami morskimi i koenzymem Q10  (5 ml)

Wyjątkowo odżywcze serum pod oczy stymuluje procesy regeneracji skóry, pobudza odnowę kolagenu, głęboko nawilża skórę, poprawia jej napięcie i elastyczność. Zawiera ekstrakt z alg morskich, koenzym Q10, wyciąg z ziela świetlika lekarskiego oraz witaminę E. Serum spłyca istniejące zmarszczki i opóźnia powstawanie nowych. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry.


6) Krem z kwasem hialuronowym  (10 ml)

Innowacyjny krem intensywnie nawilżający skórę. Skutecznie wygładza istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Przywraca jędrność, napięcie i elastyczność. Zawiera kwas hialuronowy, który utrzymuje na optymalnym poziomie nawilżenie w głębszych warstwach skóry. Przeznaczony do każdego rodzaju cery.






Moja opinia:


Kupiłam ten zabieg ponieważ moja skóra ma tendencję do przesuszania. Oprócz codziennej dawki preparatów lubię od czasu do czasu dostarczyć jej czegoś specjalnego.

Płyny micelarne oraz maski enzymatyczne są identyczne w każdym zestawie.
Więc tak jak w przypadku zabiegu z kwasami AHA trzeba żwawo nakładać maskę enzymatyczną, ponieważ bardzo szybko zasycha na skórze.

Po zmyciu maski enzymatycznej nakładamy serum w ampułce, czekamy aż się wchłonie i aplikujemy maskę z algami morskimi. Po 15 minutach nadmiar usuwamy za pomocą wacika nasączonego wodą i nakładamy serum pod oczy i krem z kwasem hialuronowym. 

Co do opakowań to tak jak w przypadku zabiegu z kwasami AHA - wszystko w porządku tylko za tą szklaną ampułkę drobny minus. Bardzo ich nie lubię z powodu możliwości pokaleczenia się oraz problemów z przechowywaniem (1 ampułka wystarcza na 4 użycia).
Ampułki to jedyny element zestawu, który można kupić oddzielnie (5 sztuk).

Co do efektów to za pierwszym razem byłam zadowolona, jednak bez specjalnego efektu WOW.
Za to za drugim razem było już nieco inaczej. 
Użyłam wtedy tego zestawu, ponieważ moja cera zaczęła przechodzić samą siebie w kwestii przesuszania. Kilka dni temu zaczęła być jak papier ścierny i do tego pękać. I to nie w jednym miejscu, tylko na całej powierzchni. Coś okropnego... Mam wrażenie, że było to wynikiem tego, że trochę przedawkowałam kosmetyki z kwasami złuszczającymi... :/ Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego. Ogólnie moja cera przypominała ziemię na pustyni, która jest cała popękana...
W ramach akcji ratunkowej zafundowałam jej właśnie ten zabieg nawilżający.
Z ulgą stwierdziłam, że ogromnie jej pomógł. Bardzo dobrze nawilżył, nawodnił, ukoił i zregenerował. 
Bezpośrednio po zabiegu nie była już taka popękana i przestałam czuć ten okropny dyskomfort. 
Było to dla niej jak pierwsza pomoc, dzięki, której miałam szansę przywrócić skórę do poprzedniego, właściwego stanu. Potem stosowałam kremy silnie nawilżające i po dwóch dniach nie było śladu po problemie :)

Tak więc ten zestaw sprawdzi się zarówno u osób, które chcą dostarczyć skórze solidną dawkę nawilżenia w ramach dodatkowej pielęgnacji, jak i u osób, które mają problemy z nadmiernym wysuszeniem skóry i potrzebują czegoś co przyniesie natychmiastową pomoc. 



Cena zabiegu: 30 zł
Cena ampułek: (5 szt): 25 zł





Moja ocena produktu:



Działanie:  5/5

Wydajność:  5/5

Opakowanie: 4/5  (odejmuję punkt za ampułkę)

Reakcje alergiczne:  brak

Dostępność: 4/5  (drogerie Hebe i internet)




2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).