Sally Hansen - preparat do usuwania skórek

10 stycznia


Cześć! :)

Dziś przedstawię Wam pewien produkt do pielęgnacji paznokci. 
Używam takich preparatów bardzo dużo. Ostatnio najwięcej od Sally Hansen.
Jakiś czas temu zaczęłam stosować żel do skórek tej marki.




Opis:


Usuwanie skórek. Zmiękczanie skórek w ciągu 15 sekund. 
Martwi Cię: Nadmiar skórek wokół paznokci, które są suche i nachodzą na paznokcie. 
Rezultat: Gładkie, miękkie skórki. 
Jak to działa? Rewolucyjna formuła pomaga usunąć nadmiar skórek w kilkanaście sekund, a zawartość nawilżającego aloesu i rumianku łagodzi podrażnienia.

Sposób użycia: 
Skórki: Wyciśnij żel na skórki i pod końcówki paznokcia. Po 15 sekundach delikatnie odsuń skórki patyczkiem. Następnie dokładnie zmyj nadmiar ciepłą wodą i mydłem. 
Zgrubiały naskórek: Nałóż na zgrubienia na 1 minutę, nie dłużej. Następnie dokładnie zmyj nadmiar ciepłą wodą i mydłem. Trzymaj dłonie z daleka od oczu podczas stosowania. Nie stosuj częściej niż 2 razy w tygodniu. Nie stosuj na uszkodzoną lub wrażliwą skórę.

Składniki: Aqua/Water/EAU, Potassium Hydroxide, Butylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Dipotassium Glycyrrhizate, Camellia Oleifera Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Citric Acid.




Moja opinia:


Żel zamknięty jest w plastikowym opakowaniu. Posiada wygodny w użyciu aplikator.




Nie posiada drobinek jak niektóre tego typu preparaty. Bardzo dobrze, ponieważ lubią one włazić pod paznokcie.
Preparat działa błyskawicznie. Już po chwili mogę z łatwością odsunąć skórki. 
Do tego nie podrażnia i nie wysusza. 
Żel jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina aby pokryć wszystkie paznokcie. Do tego w opakowaniu jest go bardzo dużo. 
Jak dotąd jest to najlepszy kosmetyk do usuwania skórek jaki miałam :)


Cena: ok. 22 zł / 29,5 ml




Moja ocena produktu:

Działanie:  5/5

Wydajność:  5/5

Reakcje alergiczne:  brak

Dostępność:  5/5



Podobne wpisy

10 komentarzy

  1. Nie używam tego typu produktów, ale ten mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i uwielbiam. Jest świetny! :)

    Zapraszam: http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo się z tym preparatem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie mój numer jeden jeśli chodzi o usuwanie skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie mój ulubieniec! Jeden z tych produktów dla których ciężko znaleźć zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim wiele dobrego i muszę w końcu iść po niego do Rossmannu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka na wypróbowanie ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane.

Niedawne posty