października 03, 2015

Ziaja - seria Liście Manuka | cz.1



Dziś zapraszam na pierwszy październikowy post :) 
Zrecenzuję kilka produktów marki Ziaja z serii Liście Manuka. A konkretnie wszystko oprócz kremów (o nich napiszę innym razem :)).





Seria ta stała się już pewien czas temu bardzo popularna. Słyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii, więc z ciekawością wypróbowałam ją na swojej skórze. 


Będę opisywać po kolei wszystkie te cztery produkty.




1) Żel myjący normalizujący na dzień / na noc



Opis:


Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej.

Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate 
Substancje czynne nawilżająco-kojące
Kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5

Czysta i świeża skóra
• Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry.
• Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry.
• Kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum.
• Poprawia nawilżenie i miękkość naskórka.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, )Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid



Moja opinia: 


Żel znajduje się w opakowaniu z pompką. Dzięki temu, że butelka jest półprzezroczysta można kontrolować ile produktu jeszcze zostało. 
Sam żel ma całkiem przyjemny, lekki zapach i dobrze się pieni. Daje lekkie uczucie świeżości, nie zapycha i nie wysusza nadmiernie skóry. 
Jednak ogólnie jest to bardzo przeciętny produkt. Jakiejś specjalnej mocy oczyszczania to on stanowczo nie ma. W ogóle ma ją bardzo słabą... 
Do tego jest zupełnie niewydajny. Chyba jeszcze nie miałam żelu, który by tak szybko się skończył jak ten.
Na pewno nie kupię go ponownie.


Cena: 9 zł / 200 ml




2) Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień / na noc



Opis:


Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Oczyszczający, spłukiwalny produkt typu 2 w 1. Łagodnie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate 

Czysta i świeża skóra
• Oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum.
• Pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka.
• Wspomaga redukcję zaskórników.
• Działa nawilżająco i łagodząco.
• Poprawia wygląd powierzchni skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Skład: Aqua (Water), Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Polyethylene, Zinc Coceth Sulfate, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Sodium Hydroxide



Moja opinia: 


Myślę o nim podobnie jak o żelu, z tym wyjątkiem, że ten preparat ma całkiem dobre drobinki peelingujące, jednak jest ich moim zdaniem zbyt mało. Delikatnie złuszcza i nie podrażnia skóry. Nadaje się do codziennego stosowania.
Uważam, że jego konsystencja jest zbyt wodnista, jednak wydajność jest ciut lepsza niż w przypadku żelu. 


Cena: 9 zł / 200 ml




3) Tonik zwężający pory na dzień / na noc



Opis: 


Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Ściągająco-łagodzący glukonian cynku
Złuszczający kwas migdałowy 
Nawilżający kwas laktobionowy
Łagodząca prowitamina B5

Czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych. 
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool



Moja opinia:


Tonik znajduje się w opakowaniu z atomizerem. Miałam już jeden tonik w takim opakowaniu (też od Ziaji), o którym pisałam TUTAJ.

O ile tamten tonik lubiłam po prostu za dobre odświeżanie (i to właśnie było jego głównym zadaniem jasno wyjaśnionym w opisie) to ten z kolei ma u mnie minus za puste obietnice. Mianowicie jest on dobry tylko do odświeżenia, nic poza tym nie robi. Zwężenia porów, złuszczenia itp. na próżno po nim wypatrywać. 
Jedyny plus za to, ze nie podrażnia oczu. Moje są bardzo wrażliwe, a po rozpyleniu tego toniku mogę je od razu otworzyć i nic złego się nie dzieje. 

Cena: 7 zł / 200 ml




4) Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom



Opis:


Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Ściągająco-normalizująca zielona glinka
Aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum. 
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające. 
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Skład: Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool



Moja opinia: 


Najlepszy produkt z tej całej czwórki. Jest przyjemny w użyciu, daje efekt oczyszczonej skóry. Do tego ładnie ją wygładza. Drobinki peelingujące są dość ostre, ale nie powodują podrażnień. Nie przesusza skóry. Należy używać tej pasty 2-3 razy w tygodniu. Jest dużo bardziej wydajna niż żel.
Produkt zamknięty jest w tubce i niestety w przypadku mojej pasty dość ciężko się ją otwiera.
Jeśli ktoś koniecznie chce przetestować coś z tej serii to radzę brać pod uwagę tylko tą pastę. Tylko ona na nią zasługuje :) 

Cena: 8 zł / 75 ml



Ogólnie uważam, że ta seria jest bardzo słaba. Ceny są bardzo niskie, ale jestem zdania, że lepiej kupić coś droższego a porządnego, niż wyrzucać kasę na jakieś buble.

Jak mówiłam - tylko pasta zasługuje na uwagę i bardzo ją polecam. Warto ją przetestować :)




Moja ocena produktów (żele + tonik)



Oczyszczanie:  2/5

Łagodzenie podrażnień:  2/5

Opakowanie:  4/5

Wydajność:  2/5

Reakcje alergiczne:  brak

Stosunek ceny do jakości:  3/5  (są bardzo tanie, ale po co wydawać jakiekolwiek pieniądze na coś co tak słabo działa...?)

Dostępność:  5/5 





Moja ocena produktu (pasta)



Oczyszczanie:  4/5

Łagodzenie podrażnień:  3/5

Opakowanie:  3/5

Wydajność:  5/5

Reakcje alergiczne:  brak

Stosunek ceny do jakości:  5/5

Dostępność:  5/5  






Miałyście te produkty? Co o nich myślicie? :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te serię i zawsze proszę mamę,aby mi przysłała z Polski jak mi się któreś z produktów kończy :)
    A pasta to najbardziej ulubiona z nich wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest chyba najbardziej lubiana z tej serii :)

      Usuń
  2. Miałam całą serię i pastę oraz krem na noc szczerze polubiłam, reszta też była ok, ale raczej do nich nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta i krem na noc to też według mnie najlepsze produkty z tej serii.
      Ale myślę, że jeśli w ogóle do któregoś z tych kosmetyków wrócę to własnie do pasty :)

      Usuń
  3. Posiadam całą serię i jak najbardziej jestem zadowolona z każdego produktu :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam niic z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak nie skusze się na tą serię - nie przekonała mnie ani jej przeznaczenie, ani efekty stosowania. Zostanę przy moim numerze jeden od ziaji - serii liście zielonej oliwki :) musisz koniecznie wypróbować! Uwielbiam lekki krem nawilżający z filtrem :D

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo pasowała woda tonizująca. Krem też jest całkiem niezły. Na pewno jest to dużo bardziej udana seria niż ta ;)

      Usuń
  6. miałam pastę i na pewno do niej wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ziaja nie zawodzi, mam cere tłusta i tradzikową, i liscie manuka super sie sprawdzaja na mojej skorze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).