czerwca 15, 2015

LAURA CONTI - Argan Oil Therapy (odżywka do paznokci)


Hej Dziewczyny! ;)

Mam nadzieję, że weekend minął Wam miło i ciekawie. Pogoda na szczęście dopisała;)

Dzisiaj znowu będzie o pielęgnacji paznokci. Tym razem zrecenzuję jedną z moich ulubionych odżywek w postaci olejku.



Od producenta: 


Witaminizowana, odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego. 
Do głębokiej pielęgnacji paznokci suchych, łamliwych i rozdwajających się. Stymuluje wzrost płytki paznokcia. Zmiękcza skórki. Nadaje paznokciom i skórkom zadbany wygląd. Użyty na kolorową, nie wyschnięta jeszcze emalię przyspiesza jej wysychanie.

Sposób użycia: Nakładać codziennie na paznokcie (zarówno na lakierowane jak i bez emalii)
i skórki, następnie masować, aby ułatwić wchłanianie i stymulowanie wzrostu paznokci. 
Nakładać na paznokcie czyste i suche. Jako wysuszacz: Nakładać na prawie wyschniętą emalię, aby uniknąć smug.


Moja opinia:


Od pierwszego użycia polubiłam się z tą odżywką. Zużywam już chyba czwartą buteleczkę. 
Sprawia, że paznokcie są odżywione, gładkie i zadbane. Wyglądają zdrowiej i mniej się łamią. 
Na ogół nabiera się na pędzelek sporo preparatu, więc należy uważać, żeby niepotrzebnie go nie marnować. Minusem może być intensywny, ziołowy zapach odżywki. Ja już dawno się do niego przyzwyczaiłam, jednak z początku byłam nim zaskoczona. Pozostawia też cienką, tłustą warstewkę na paznokciach, więc nie polecam stosowania jej przed wyjściem. 
Jednak do stosowania w domu w ciągu dnia i na noc jest bardzo dobra. Użyta kilka minut po pomalowaniu paznokci lakierem zapobiega powstawaniu smug i uszkodzeń emalii. 
Jest to najlepiej działająca odżywka w olejku z jaka miałam do czynienia. W dodatku jej cena także jest bardzo na plus ;)


Cena: ok. 9 zł / 12 ml  (produkt dostępny w wybranych drogeriach Rossmann).


Moja ocena produktu:

Działanie:  5/5
Wydajność:  4/5
Stosunek ceny do działania:  5/5
Zapach:  3/5
Dostępność:  2/5  (w Warszawie widziałam ją tylko w Rossmannie na Dworcu Centralnym)


Brak komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).