grudnia 15, 2018

NeoNail - oliwki do paznokci i skórek


Jak już kilkakrotnie zdarzyło mi się wspomnieć, uwielbiam wszelkie preparaty do dłoni i paznokci.
Zawsze mam ich pod dostatkiem i zużywam w sporych ilościach. 
Jednak w ostatnim czasie jestem zmuszona stosować ich jeszcze więcej, ponieważ moim dłoniom jakoś szczególnie mocno doskwierają tegoroczne niskie temperatury. Chyba najbardziej irytują mnie problemy ze skórkami wokół paznokci... Z tego powodu kilka razy dziennie nakładam na nie produkty mające za zadanie natłuszczenie ich i zmiękczenie. 

Dzisiaj opowiem Wam o pewnym produkcie, po który ostatnio często sięgam i który szczególnie polubiłam. Mowa tu o oliwce do paznokci i skórek marki NeoNail :-)

NeoNail - oliwki do paznokci i skórek

Marka NeoNail ma w swoim asortymencie oliwki o bardzo różnych zapachach. Znajdziemy zarówno te standardowe, jak np. cytryna, brzoskwinia i truskawka, jak i te bardziej oryginalne, jak. np. frezja, kaktus i herbata. Dostępne są one w dwóch pojemnościach - 15 ml oraz 75 ml (te większe występują niestety w mniejszej ilości wersji zapachowych)


Oliwki do paznokci bardzo lubię i o kilku pisałam już na blogu. 
Poniżej znajdziecie linki do poszczególnych postów.






Na początek zamówiłam dwie oliwki marki NeoNail
Wybrałam te o zapachu melona oraz wanilii. 

NeoNail - oliwki do paznokci i skórek

Aromaty tych oliwek nie są typowo chemiczne, przez co od razu bardzo przypadły mi do gustu. 
Te dwa można opisać jako orzeźwiający zapach melona oraz ciepły zapach wanilii. 


Oliwki znajdują się w szklanych buteleczkach posiadających pipetę (w przypadku wersji o pojemności 15 ml możemy wybrać czy wolimy pipetę, czy pędzelek). 

NeoNail - oliwki do paznokci i skórek

Sama oliwka ma dość rzadką konsystencję. 
Nie jest ona specjalnie tłusta, przez co całkiem szybko się wchłania. 
Chociaż jest ona taka lekka, to jednak bardzo dobrze natłuszcza paznokcie oraz skórki i przynosi im natychmiastową ulgę. 

Dodatkowo jest to chyba najbardziej wydajna oliwka jaką miałam. 
Pojedyncza kropla wystarcza na paznokcie u jednej ręki, a samego produktu jest w butelce tyle, że znika on z niej naprawdę powoli. 



Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych oliwek. 
Ich stosowanie jest przyjemne i przynosi pozytywne efekty.  
Z pewnością wypróbuję też inne wersje zapachowe :-) 



Cena:
12 zł / 15 ml
25 zł / 75 ml


NeoNail - oliwki do paznokci i skórek



Znacie te oliwki? 
Jakie wersje zapachowe szczególnie polecacie? 



4 komentarze:

  1. Zapachy musza być piękne 😊 Ja jeszcze nie znalazłam tej idealnej oliwki. Te które miałam nie za bardzo sie sprawdzily. Tych jeszcze nie mialam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu kilka różnych oliwek, ale zawsze zapominam o ich stosowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje skórki są często w złej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę właśnie wrócić do olejowania skórek wokół paznokci bo ostatnio są w strasznym stanie :( Ja zapachowe oliwki do paznokci polecam z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).