czerwca 04, 2018

EVREE - upiększająca maska do twarzy


W ostatnim wpisie przedstawiłam Wam swoją opinię na temat czarnej maski marki Evree
Wspomniałam, że zaopatrzyłam się również w maskę pochodzącą z innej serii i obiecałam, że ją także zrecenzuję. Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na post poświęcony masce upiększającej marki Evree z serii Magic Rose :-)

EVREE - upiększająca maska do twarzy

Produkt otrzymujemy w różowym kartoniku, a sama maska jest zamknięta w białej tubce z wygodnym zamknięciem na "klik".

EVREE - upiększająca maska do twarzy


Zacznijmy jak zawsze od tego, co na temat tej maski pisze producent.


"Twoja skóra potrzebuje energii i nawilżenia? 
Jest szorstka i skłonna do podrażnień? 
Czas na różane odżywienie.

Już od pierwszego zabiegu poczujesz jej odżywcze działanie. Twoja skóra będzie głęboko nawilżona, odżywiona i wygładzona. Koloryt będzie wyrównany, a zaczerwienienia mniej widoczne. Po dłuższym czasie stosowania maski (2-3 razy w tygodniu) skóra głęboko się zregeneruje i zyska aksamitną gładkość.


SKŁADNIKI AKTYWNE:

- ekstrakt z róży damasceńskiej
- olejek chia
- jagody camu camu



DZIAŁANIE:

- głęboko nawilża
- odżywia i wygładza skórę
- wyrównuje koloryt i zmniejsza zaczerwienienia



Efekt intensywnego i długotrwałego nawilżenia oraz odżywienia skóry twarzy jest możliwy już w 15 minut. Wystarczy, że nałożysz niewielką ilość naszej upiększającej maseczki do twarzy i delikatnie wklepiesz ją opuszkami palców."


EVREE - upiększająca maska do twarzy

Maseczka jest biała i posiada dość gęstą konsystencję. 
Zapach tego kosmetyku jest różany. Nie jest to jednak intensywny aromat. Oceniam go jako subtelny i przyjemny.

EVREE - upiększająca maska do twarzy

Kosmetyk nakładam grubą warstwą na twarz i szyję.
Już po chwili wszystko zostaje dobrze wchłonięte.
Wystarczy tylko wklepać resztki produktu w skórę. 

Maseczka ta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego użycia ;-)
O ile wersja oczyszczająca wielce mnie rozczarowała, tak ta przerosła moje wszelkie oczekiwania.

EVREE - upiększająca maska do twarzy

Kosmetyk ten błyskawicznie przywraca skórze poczucie komfortu. Nawilża cerę i dodaje jej blasku. Maseczka ta ma w sobie coś takiego, że uczucie, które pozostawia na mojej skórze jest tak przyjemne, że mam ochotę codziennie ją nakładać.

W najmniejszym nawet stopniu maska ta nie wpływa negatywnie na moja skórę.
Nie zapycha i jej nie podrażnia. Raz się zdarzyło, że po nałożeniu lekko mnie szczypała, ale trwało to moment i nie było jakieś uciążliwe. Nie miało też wpływu na wygląd mojej cery. Jednak myślę, że problem ten może pojawiać się u osób, które mają mocno podrażnioną skórę. 

Podsumowując jestem zachwycona tą maską. 
Tak bardzo, że dokupiłam dwa kolejne opakowania, które czekają na swoją kolej. Akurat w Rossmannie wycofywali kilka kosmetyków marki Evree, w tym tę właśnie maskę. Z tego powodu kosztowała ona tylko 12,50 zł. Po wizycie w kilku Rossmannach w końcu udało mi się trafić na dwa ostatnie opakowania. Mam więc teraz porządny zapas tej maski :-)

EVREE - upiększająca maska do twarzy


Obecnie maseczkę upiększającą marki Evree znajdziecie w między innymi w drogeriach Hebe i Kontigo.

Bardzo polecam Wam zapoznanie się z nią :-)



Cena: ok. 30 zł / 75 ml




Znacie tę maskę? :-)





4 komentarze:

  1. Tonik z tej linii to moj ulubieniec, musze siegnac po ta maseczke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się teraz podobna maska. Ale skoro trochę szczypała u Ciebie to nie skuszę się bo mam wrażliwą skórę:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że znam, jestem już w trakcie drugiego opakowania :) bardzo się z nią polubiłam! tylko, że ja ją zamawiałam za ok. 23 zł w melissie, więc chyba bardziej opłaca się zamówić przez internet :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).