czerwca 12, 2018

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

Spośród marek wysokopółkowych bardzo cenię sobie między innymi markę Clinique.
Z jej asortymentu uwielbiam między innymi dwufazowy płyn do demakijażu, o którym wspominałam jakiś czas temu w poście zakupowym, krem do twarzy z filtrem przeciwsłonecznym, krem pod oczy z serii Pep-Start, a niedawno polubiłam się z kremem z linii Moisture Surge.

Kilka miesięcy temu bardzo zaciekawił mnie zestaw trzech kosmetyków pochodzących z serii Anti-Blemish Solutions. Seria ta przeznaczona jest ona do skóry borykającej się z niedoskonałościami. Będąc osobą, która ma obsesję na punkcie nieskazitelnej cery, po prostu musiałam zaopatrzyć się w ten zestaw ;-) Poza tym od pewnego czasu miałam w planach wypróbowanie jednego ze słynnych płynów złuszczających marki Clinique. Miał to być płyn pochodzący z serii klasycznych trzech kroków o numerze 2. Kupiłam jednak wspomniany zestaw, tak więc moje zapoznanie się z tym kosmetykiem nastąpi nieco później (zważywszy na to, że kupiłam ostatnio także kilka bardzo ciekawych toników, termin ten zostaje jeszcze trochę przesunięty).

Wracając do zestawu...

W jego skład wchodzą trzy kosmetyki, a są to:
- pianka oczyszczająca (50 ml)
- płyn złuszczający (100 ml)
- emulsja nawilżająca (30 ml).

Jest to więc słynny system trzech kroków, jednak o nieco mocniej sprecyzowanym zadaniu.
Kosmetyków tych używam od kwietnia i dziś chciałabym Wam o nich opowiedzieć :-) 

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

Wszystkie trzy produkty umieszczone są w kartonowym pudełku.
W środku znajdują się przegródki, dzięki czemu kosmetyki nie latają po całym opakowaniu. 

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry


Zacznijmy od opisu poszczególnych kosmetyków, czyli obietnic producenta ;-) 


CLINIQUE
Anti-Blemish Solutions
System Pielęgnacji 3 Kroki

System pielęgnacji przeznaczony dla skóry, której problemem są zmiany trądzikowe.
Każdy etap trwa ok. 4 tygodni i obejmuje stosowanie kosmetyków oczyszczających, złuszczających i nawilżających - w innowacyjnych rozmiarach. 
Produkt jest tak skuteczny, że działa natychmiast po zastosowaniu.
Łagodna formuła umożliwia jego stosowanie dwa razy dziennie. 

Krok 1 Systemu Pielęgnacji Skóry 3 Kroki 
Antybakteryjna pianka oczyszczająca
Ta łagodna pianka do mycia twarzy zwalcza i zapobiega pojawianiu się niedoskonałości skórnych, oczyszcza pory z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, koi, łagodzi i zmniejsza zaczerwienienia.
Skóra staje się elastyczna, gładka i wypoczęta.

Krok 2 Systemu Pielęgnacji Skóry 3 Kroki
Płyn złuszczający do twarzy 
Formuła płynu łagodnie złuszcza naskórek i ogranicza nadmierną produkcję sebum, która może stanowić przyczynę problemów ze skórą. Produkt oczyszcza również zatkane pory. Pochłaniający pot puder eliminuje przesadne nabłyszczenie skóry. Kosmetyk koi podrażnienia i zaczerwienienia nie wysuszając przy tym cery.

Krok 3 Systemu Pielęgnacji Skóry 3 Kroki
Emulsja nawilżająca
Lekka formuła, która pomaga zwalczyć istniejący trądzik i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych w przyszłości. Tworzy barierę chroniącą skórę przed czynnikami wywołującymi trądzik. Pomaga kontrolować nadmiar sebum. Koi, łagodzi i w widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia. Lekko nawilża, aby zminimalizować suchość i łuszczenie się skóry.



Opakowania tych trzech kosmetyków posiadają charakterystyczną dla marki szatę graficzną. 
Są więc minimalistyczne i w wesołym kolorze. Zdecydowanie podoba mi się ich odcień :-) 

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry


Pianka oczyszczająca znajduje się w niewielkim pojemniku.
Posiada ono dozownik, który wydziela niewielkie porcje produktu. 
Trzeba więc kilka razy nacisnąć pompkę, aby wydostać z niego odpowiednią ilość kosmetyku.

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

Sama pianka nie jest tak gęsta i puszysta, jak mogłoby się wydawać. Posiada ona bardziej rzadką konsystencję. Jednak podczas używania jest puszysta, delikatna i przyjemna.
Po kilku użyciach miałam wrażenie, że już się kończy i byłam dość mocno zdziwiona, że jest to tak mało wydajny produkt... Jednak okazało się to tylko złudzeniem i po ponad miesiącu prawie codziennego używania tej pianki, nadal zostało jej jeszcze trochę w pojemniku. 


Z kolei płyn złuszczający zamknięty jest w odkręcanej butelce.

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

Na samym jej dnie widać warstwę czegoś wyglądającego na drobny pył... Jest to nic innego jak puder absorbujący sebum. Jego obecność powoduje, że przed użyciem płynu należy wstrząsnąć butelką. 
Płyn ten przy dłuższym stosowaniu może nieco przesuszać skórę. jednak ja nic takiego u siebie nie zaobserwowałam. Moja cera reaguje na niego bardzo pozytywnie. Po jego użyciu uczucie dogłębnego oczyszczenia skóry zostaje wyraźnie wzmocnione.
Produkt ten jest bardzo wydajny. Stosuję go już ponad miesiąc i zostało mi jeszcze około 25% jego pojemności.


Emulsja nawilżająca znajduje się w niewielkiej tubce z wygodnym zamknięciem na typowy "klik".  

CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry

Kosmetyk ten jest biały i posiada bardzo lekką konsystencję. Początkowo pozostawia na skórze nieco tłustą warstwę, ale już po kilku minutach zostaje całkowicie przez nią wchłonięty. 
Początkowo byłam mocno rozczarowana tym preparatem. Niby jest to produkt nawilżający, a miałam wrażenie, że w ogóle nie nawilża on mojej cery. Po nałożeniu go była ona lekko ściągnięta i zdecydowanie domagała się czegoś, co przywróci jej komfort... 
Po jakichś dwóch tygodniach zauważyłam jednak, że moja skóra nie reaguje już w ten sposób na ten krem. Nie ma już tego uczucia jakby krem ten w ogóle nie nawilżał, a moja cera nie domaga się dodatkowego produktu.
Po ponad miesiącu stosowania mogę stwierdzić, że ta emulsja działa bardzo stopniowo i dopiero po dłuższym czasie stosowania można dostrzec jej działanie. Faktem jednak jest, że początkowo można poczuć się rozczarowanym. 
Podobnie jak poprzednie kosmetyki, ten także jest bardzo wydajny. 


Wszystkie te trzy kosmetyki stosuję wyłącznie rano. 
Po około 1,5 miesiąca ich używania mogę stwierdzić, że zestaw ten faktycznie poprawił stan mojej cery. Pojawia się na niej znacznie mniej niemiłych niespodzianek. Ponadto cera została tak ładnie wygładzona, że czasami podczas jej mycia moją uwagę zwraca fakt, jak bardzo jest ona przyjemna w dotyku. 

Produkty z serii Anti-Blemish Solutions nie dają natychmiastowych rezultatów. Ich pozytywny wpływ na skórę możemy dostrzec po co najmniej dwóch tygodniach regularnego stosowania. 
Równowaga skóry zostaje przywrócona i dotyczy to zarówno kwestii niedoskonałości, jak i jej stopnia nawilżenia. 

Osobiście najbardziej polubiłam się z płynem złuszczającym i z tego powodu jestem jeszcze bardziej pewna, że muszę wypróbować wcześniej wspomniany płyn z klasycznej serii trzech kroków. 


Podsumowując jestem zadowolona z zakupu tego zestawu.
Zdecydowanie nie była to miłość od pierwszego użycia i początkowo obawiałam się, że ostatecznie zostanie on przeze mnie oceniony jako bardzo średni...
Jednak czas pokazał, że kosmetyki te naprawdę działają i przyczyniają się do poprawy stanu cery. 
Ostatecznie uważam, że warto zapoznać się z tymi produktami. Myślę, że najlepsze efekty daje stosowanie całej przedstawionej przeze mnie trójki, ale osobom, które wolą najpierw wypróbować tylko jeden kosmetyk z tej serii, szczególnie polecam płyn złuszczający. 




Ceny:

149 zł / zestaw: pianka (50 ml), płyn (100 ml), emulsja (30 ml)

Ceny pojedynczych produktów:

Pianka oczyszczająca: 97 zł / 125 ml
Płyn złuszczający: 97 zł / 200 ml
Emulsja nawilżająca: 108 zł / 50 ml



CLINIQUE - Anti-Blemish Solutions | kosmetyki zwalczające niedoskonałości skóry



Znacie serię Anti-Blemish Solutions marki Clinique
Miałyście ten zestaw, albo któryś z tych trzech kosmetyków? 




3 komentarze:

  1. Ciekawa seria :) Dużo dobrego czytam o produktach tej marki, ale szkoda mi jednak na nie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam bliżej tą markę, ceny trochę mnie ograniczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem mam tak, że za pierwszym razem kosmetyki nie sprawdzają się u mnie, ale z czasem daję im drugą szansę i niektóre potrafią mnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).