lutego 08, 2018

Oczyszczanie i rozjaśnianie cery z kosmetykami marki MEDIUS | cz. 3 | Super Moist Ninja Mask


W ubiegłym roku rozpoczęłam trzyczęściową serię wpisów na temat masek w płachcie marki Medius. Skupiłam się wyłącznie na tych, których zadaniem jest oczyszczenie lub rozjaśnienie cery.
Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na ostatnią część, w której zrecenzuję dwie maski z linii Ninja Mask :-)

Oczyszczanie i rozjaśnianie cery z kosmetykami marki MEDIUS | cz. 3 | Super Moist Ninja Mask


Zacznijmy od tego, co na temat tych masek pisze producent.

Opatentowana forma Medius Ninja Mask to kompleksowa pielęgnacja skóry zawarta w jednym, mocno nasączonym płacie z podwójną ilością materiału na tych partiach twarzy, gdzie najszybciej pojawiają się pierwsze zmarszczki. Formuła 5w1 łączy w sobie toner, emulsję, esencję oraz płatki, które zazwyczaj kładzie się na liniach uśmiechu i pod oczami. W składzie Ninja Mask znajdziemy małocząsteczkowy kwas hialuronowy, którego niska masa cząsteczkowa pozwala na szybkie przeniknięcie do warstwy rogowej skóry, co natychmiast poprawia krążenie krwi, łagodnie odżywia, uelastycznia a także pomaga zwiększyć wytwarzanie nowych komórek i opóźnić procesy starzenia. Kwas hialuronowy neutralizuje wolne rodniki a skóra zyskuje jędrność. Maski Medius Ninja Mask najlepiej używać razem z 3D Silicone Mask, która dociska płat do twarzy, co pozwala na pełniejszą absorpcję składników aktywnych. 


Maska oczyszczająca

Maseczka zawiera w sobie węgiel aktywny, który działa oczyszczająco i przeciwzapalnie, złuszcza martwy naskórek i normalizuje wydzielanie sebum. Ponadto odświeża, rozjaśnia i koi skórę.


Maska rozjaśniająca

Maseczka zawiera w sobie wyciąg z owoców dzikiej róży, która jest bogatym źródłem witaminy C, bioflawonoidów, karotenoidów oraz garbników i pektyn, które mają działanie nawilżające, zmiękczające i wygładzające skórę. Pomaga złagodzić zmiany trądzikowe i potrądzikowe, poprawiając stan i wygląd skóry. Maseczka stosowana regularnie wpływa na ujednolicenie kolorytu.




Maski z tej serii są wykonane w bardzo ciekawy sposób. Mianowicie kolorowe fragmenty zrobione są z podwójnej warstwy materiału. Dzięki temu okolice oczu i ust mają zapewnioną większą dawkę pielęgnujących składników. 

Oczyszczanie i rozjaśnianie cery z kosmetykami marki MEDIUS | cz. 3 | Super Moist Ninja Mask

Jako pierwszą użyłam maskę oczyszczającą. Od razu zauważyłam, że maska ta świetnie się dopasowuje do twarzy i bardzo dobrze na niej trzyma. Chodzi mi tu przede wszystkim o obszar wokół ust. Byłam tym faktem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo zwykle w tym miejscu materiał lubi się lekko przesuwać.

Trzeba też wspomnieć o ogromnej ilości esencji, która znajduje się w opakowaniu (aż 33 ml). 
Jest jej tak dużo, że to co zostało w saszetce zużywałam jeszcze następnego dnia. 


Maski te (tak jak wszystkie inne maski w płachcie) stosuję razem z silikonową maską dociskającą materiał do skóry, która to także pochodzi z oferty marki Medius. Pisałam o niej kiedyś w ulubieńcach



Przejdźmy teraz do działanie tych dwóch masek.

Zdecydowanie najbardziej jestem zadowolona z maski oczyszczającej. 

Oczyszczanie i rozjaśnianie cery z kosmetykami marki MEDIUS | cz. 3 | Super Moist Ninja Mask

Efekt czystej, odświeżonej i ukojonej cery jest natychmiast zauważalny. Przez kilka dni jej stan jest wprost doskonały. Nic nieproszonego się na niej nie pojawia, nie świeci się, jest gładka i dobrze nawilżona.
Według mnie jest to świetna maska i bardzo ją Wam polecam :-) 


Z kolei wersja rozjaśniająca nie zachwyciła mnie już tak mocno... 

Oczyszczanie i rozjaśnianie cery z kosmetykami marki MEDIUS | cz. 3 | Super Moist Ninja Mask

Nie jest to zła maska, ale jej działanie nie powoduje już takiego efektu 'wow'. Po jej użyciu skóra była po prostu ładnie nawilżona i wygładzona. Można więc powiedzieć, że jest to dość przeciętna maska, jakich wiele na rynku. 



Cena:
ok. 10 zł / 33 ml



Podsumowując na pewno skuszę się ponownie na oczyszczającą wersję maski z serii Ninja.
Myślę, że wypróbuję także pozostałe dwie wersje (nawilżającą oraz ujędrniającą).



Znacie markę Medius?
Miałyście którąś z masek z serii Ninja Mask




8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz je widzę, ale mają świetną nazwę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja oczyszczająca mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię węgiel aktywny :D Świetnie na mnie działa :D Lubię także wszystko co jest z różą :D Kupuję obie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tej firmy, ale maski zachęcają podwójnym materiałem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę firmę, o ile dobrze pamiętam, to nawet miałam od nich jakąś maskę, ale te wyglądają wprost obłędnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki, rzadko używam masek w płachcie wolę takie np: wyciskane z tuby lub glinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska oczyszczająca mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłabym się na oczyszczającą... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).