stycznia 13, 2018

Czyżby ideał..? | RITUALS - Dao Soothing Night Balm


Jak już wielokrotnie wspominałam, jestem fanką kosmetyków marki Rituals. Oryginalne zapachy i przyjemne konsystencje tych produktów sprawiają, że bardzo często po nie sięgam. Marka ta kojarzy się przede wszystkim z kosmetykami do kąpieli i pod prysznic. O tych z serii The Ritual of Sakura pisałam TUTAJ
Jednak w jej asortymencie występują także m.in. kosmetyki do pielęgnacji dłoni. Właśnie o jednym z nich chciałabym Wam dziś opowiedzieć :-) 

RITUALS - Dao Soothing Night Balm


Mowa o silnie nawilżającym i regenerującym balsamie do rąk do stosowania na noc. 



Zacznijmy od tego co na jego temat pisze producent:

"Ten bogaty balsam do rąk został opracowany, aby ukoić i przywrócić miękkość suchym dłoniom.
Połączenie słodkiego zapachu białego lotosu i właściwości zmiękczających łzawicy ogrodowej, używanej w tradycyjnej chińskiej medycynie wspomagane zawartością masła karite natychmiastowo poprawi wygląd i kondycję Twoich dłoni."




Balsam zamknięty jest w tubce z otwarciem typu klik.

Konsystencja kosmetyku jest bardzo gęsta i przypomina wazelinę. Po jego wsmarowaniu dłonie są otulone bardzo przyjemną warstwą i od razu jest wyczuwalne ukojenie skóry. Pomimo tak ciężkiej konsystencji krem ten naprawdę szybko się wchłania. Do tego jest on bardzo wydajny.

RITUALS - Dao Soothing Night Balm


Trzeba oczywiście wspomnieć też o zapachu. 
Jest on intensywny, dość specyficzny i lekko kadzidlany. Osobiście bardzo mi się podoba. 

Samo działanie tego kremu uważam za wyjątkowo dobre. Poradzi on sobie nawet z najbardziej wymagającą skórą dłoni. Już po pierwszym użyciu skóra jest porządnie zregenerowana i silnie nawilżona. Dłonie są gładkie i miękkie. O jakichkolwiek spierzchnięciach i przesuszonej skórze można dzięki niemu zapomnieć.
Jest to wprost idealny kosmetyk na zimę.

Jego cena jest niestety dość wysoka jak na krem do rąk, ale naprawdę warto go wypróbować. 
Opakowanie wystarczy na wiele miesięcy, a działanie tego specyfiku z pewnością zachwyci. 

RITUALS - Dao Soothing Night Balm


Podsumowując balsam do rąk na noc marki Rituals to bardzo dobry produkt, który stosowany jedynie raz na dobę potrafi zrobić więcej niż wiele innych tego typu produktów stosowanych kilka razy dziennie.


Cena: 
44 zł / 70 ml



Znacie ten krem?
Jakie inne kosmetyki marki Rituals lubicie? :-)



6 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki drogi. Dobrze, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zachęcająco, szkoda, że cena lekko odstrasza jak za balsam do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go. Faktycznie dobry, ale ze względu na wazelinowatą konsystencję tylko na noc. Zapach mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygował mnie jego zapach, musi się różnić od zwykłych pospolitych bukietów w kremach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałam mnie tym kremem. Musze go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).