listopada 19, 2017

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy


Marka L'Oréal jest przeze mnie ceniona przede wszystkim za kosmetyki kolorowe, które są naprawdę dobrej jakości, a na tle produktów innych drogeryjnych marek wypadają wprost wspaniale. Szczególnie lubię tusze do rzęs z serii Volume Million Lashes oraz pudry z serii True Match. 

Jakiś czas temu skończyły się wszystkie moje korektory. Zarówno te pod oczy, jak i maskujące niedoskonałości. Chociaż wcześniej nie planowałam zakupu palety korektorów marki L'Oréal, to jednak spontanicznie się na nią skusiłam. Jeśli ciekawi Was, czy była to dobra decyzja i jaka jest moja opinia na temat tego kosmetyku to zapraszam do dalszego czytania :-) 

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

Już kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę paletę moją uwagę przykuło bardzo ciekawie wykonane opakowanie. Wzorki, które je ozdabiają sprawiają, że paleta prezentuje się niebanalnie a zarazem elegancko. 

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

W środku znajduje się 5 korektorów. Trzy z nich to beżowe odcienie, a pozostałe dwa to fiolet oraz zieleń. 

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy
Korektory są bardzo mocno napigmentowane i mają dość tłustą, kremową konsystencję.
Do ich nakładania używam niewielkiego płaskiego pędzelka. Warstwę kosmetyku wklepuję malutkim BeautyBlenderem.  

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

Korektory te można używać na różne sposoby (w zależności co chcemy rozjaśnić, zamaskować, rozświetlić). Opiszę Wam teraz w jaki sposób ja używam tej palety. 

Zaczynam oczywiście od korektorów o fioletowym i zielonym odcieniu. 

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

Korektor o jasnofioletowej barwie nakładam pod oczami, a ten o zielonej nanoszę punktowo na drobne zaczerwienienia.

Następnie przechodzę do beżowych korektorów. 

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

Najjaśniejszy odcień nakładam w niewielkiej ilości na fioletowy korektor, a ten  nieco ciemniejszy na zielony. Moja twarz przestaje być taka kolorowa i mogę przystąpić do aplikowania podkładu. 

Najciemniejszy korektor ma nieco ceglane tony i jak dotąd ani razu go nie używałam. Być może po wymieszaniu go z tym najjaśniejszym powstałby odpowiedni dla mnie kolor, ale nie sądzę, żeby chciało mi się w to bawić. 


Używam więc czterech korektorów z tej palety i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Świetnie maskują niedoskonałości oraz zasinienia pod oczami. Są dość ciężkie i tłuste, przez co po ich nałożeniu odnosi się wrażenie, że ma się na twarzy lepką warstwę kosmetyku. Jednak bardzo dobrze współpracują one z podkładami oraz azjatyckimi kremami BB i po ich nałożeniu to uczucie całkowicie znika. Pod względem trwałości także nie mam im nic do zarzucenia. Nie zauważyłam żeby kiedykolwiek zapychały pory mojej skóry. Nie wywołały też u mnie żadnej reakcji alergicznej. 

Jedyne co oceniam na minus to fakt, że mocno wysuszają one okolicę pod oczami. Bez dobrego kosmetyku pielęgnacyjnego się nie obejdzie. Akurat w tej kwestii bardzo pomaga mi żelowy krem pod oczy marki Estee Lauder z serii Advanced Night Repair. Błyskawicznie likwiduje problem przesuszonej skóry w tej okolicy. 



Cena:
ok. 87 zł / 10 g



Podsumowując paleta korektorów marki L'Oréal okazała się produktem bardzo dobrej jakości. Moja pozytywna opinia na temat kosmetyków kolorowych tej marki pozostaje niezmieniona ;-)



L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy

L’ORÉAL - Infaillible Total Cover Palette | paleta z korektorami do twarzy




Znacie tę paletę? Lubicie kosmetyki do makijażu marki L'Oréal? :-) 




6 komentarzy:

  1. Miałam na razie tylko pielęgnację z L'oreal i nic mi się nie podobało. Kolorówka mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z L'Orealem jest tak, że porównywać ich pielęgnację i kolorówkę to jak porównywać dwie różne marki. Ta pierwsza jest słaba, a druga warta uwagi ;-)

      Usuń
  2. Sporo tego do nakładania. Ja stawiam na minimalizm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej paletki nie znam, ale jestem szczęśliwą posiadaczką korektora oraz pudru sypkiego i w kamieniu Tru Mach i wielbię je bardzo. Fenomenlne kosmetyki. Szkoda tylko, że cena taka wysoka ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywam tej palety praktycznie codziennie i bardzo lubie formule tych korektorow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną paletkę z Bell od niedawna. A dodatkowo różowy korektor na zasinienia z Catrice i całkiem dobrze się to sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).