września 02, 2017

SWANICOCO - peeling ziołowy o działaniu przeciwzapalnym


W pielęgnacji mojej skóry bardzo istotną rolę odgrywają peelingi. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju kosmetyki złuszczające i mocno oczyszczające skórę. Zauważyłam ostatnio, że moja cera szczególnie często domaga się tego typu produktów. Dzięki nim wygląda świeżo i promiennie, a szanse, że będę miała z nią jakieś problemy znacznie maleją. 

Jakiś czas temu przeglądając stronę sklepu SKIN79 zauważyłam produkt, który od razu mnie zaciekawił. Mowa o peelingu w proszku marki Swanicoco, którego odpowiednią ilość przed użyciem należy rozrobić z niewielką ilością wody.
Kosmetyk ten zainteresował mnie przede wszystkim z powodu jego działania przeciwzapalnego. 
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam jak się u mnie sprawdził :-) 

SWANICOCO - peeling ziołowy o działaniu przeciwzapalnym


Produkt otrzymujemy w małym pojemniczku o minimalistycznej szacie graficznej. 
Dodatkowo jest on zapakowany w pudełko wykonane z grubego kartonu. 

SWANICOCO - peeling ziołowy o działaniu przeciwzapalnym

Zanim przejdziemy do mojej opinii na temat tego peelingu sprawdźmy co na jego temat pisze producent. 

"100% naturalnego peelingu skomponowanego z unikalnych roślin o wyjątkowym działaniu  wspartych mocą sproszkowanego kamienia księżycowego. W skład tej ziołowej kompozycji wchodzi między innymi bylica Yomogi, dostarczająca skórze witamin z grupy A, B1, B2 i C. Zielona herbata, silny antyoksydant przeciwdziałający starzeniu się skóry oraz pogromca niedoskonałości. Lukrecja gładka, wykazująca działanie bakteriostatyczne, przeciwalergiczne i przeciwzapalne oraz puder z kamienia księżycowego, który pobudza krążenie, wpływa na układ limfatyczny, dzięki czemu skóra staje się promienna i gładka, a opuchnięcia zniwelowane."


Producent zaleca wymieszanie dwóch łyżeczek proszku z jedną łyżeczką wody. Ja od razu wiedziałam,  że jak to zwykle bywa jest to znacznie zawyżona ilość. Dla mnie idealne proporcje to około 3/4 łyżeczki peelingu i kilka kropli wody. 


Chociaż swoim odcieniem proszek przypomina piach, to jednak po wymieszaniu z wodą nabiera ciemnozielonej barwy. Swoją konsystencją przypomina pastę. Z kolei jego zapach bardzo mocno kojarzy mi się z przyprawami. 

SWANICOCO - peeling ziołowy o działaniu przeciwzapalnym

Gotowy produkt nakładam na twarz i lekko wmasowuję. Pozostawiam na chwilę i zaczynam ponownie masować skórę. Po około dwóch minutach spłukuję wszystko letnią wodą. 

Kosmetyk ten ma naprawdę silne działanie peelingujące. Jeśli stosowałyście kiedyś korund, to jest to coś o podobnej mocy (może nawet nieco większej...). 

Po jego użyciu moja cera jest mocno wygładzona, a ewentualne stany zapalne są wyciszone. Skóra jest gładka, miękka i uspokojona. Chociaż jest to mocny peeling, to nie podrażnia i nie wysusza cery. 

Peeling ziołowy maki Swanicoco to bardzo dobry produkt. Szczególnie sprawdzi się w momencie, kiedy potrzebujemy czegoś, co naprawdę solidnie rozprawi się z martwym naskórkiem i przywróci skórze równowagę.



Cena:
25 zł / 25 ml



Lubicie peelingi o intensywnym działaniu złuszczającym?
Znacie markę Swanicoco? :-) 




6 komentarzy:

  1. pierwszy raz się z nim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kosmetyku ale wole trochę delikatniejsze peelingi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z nim wcześniej, ale jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).