września 25, 2016

Olejkowy rytuał z kosmetykami marki L'Oreal


Wiele razy wspominałam, że jestem wielką fanką olejków. Aktualnie używam między innymi kosmetyków do pielęgnacji twarzy marki L'Oreal z serii Nutri-Gold Olejkowy Rytuał. To właśnie o nich opowiem Wam w dzisiejszym poście. 

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał


Opis:


Olejek (do skóry normalnej i mieszanej): Laboratoria L'Oreal Paris wyselekcjonowały 8 Drogocennych Olejków (oregano, trawa cytrynowa, melisa, palczatka cytrynowa, goździk, rozmaryn, lawenda, rumianek) znanych ze swych właściwości regulujących wydzielanie sebum i łagodzących.
Olejek do Twarzy Nutri-Gold Olejkowy Rytuał przywraca równowagę skórze mieszanej: zwęża pory i odżywia, przywracając skórze normalnej i mieszanej naturalny blask i zdrowy wygląd.
Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża. 
W rezultacie skóra staje się odżywiona i promienna. Jak odmieniona.
Natychmiast po użyciu olejku skóra odzyskuje równowagę, jest intensywnie odżywiona i nawilżona. Z każdą kolejną kroplą skóra odzyskuje zdrowy wygląd i blask.
Dzień po dniu skóra jest bardziej wygładzona, miękka i odzyskuje witalność.
Delikatna, sucha konsystencja natychmiast wnika w skórę, nie pozostawiając na niej tłustej warstwy i zapewniając jej niezwykły komfort.


Krem na dzień (skóra sucha): Laboratoria L'Oreal Paris wyselekcjonowały Regenerujące Olejki z lawendy i rozmarynu, znane ze swoich właściwości przeciwutleniających i redukujących oznaki zmęczenia skóry, by w połączeniu z ekstraktem z białego jaśminu, słynącego ze swoich właściwości kojących, podarować Twojej skórze nowy wymiar odżywczej pielęgnacji. Jedwabisty krem został wzbogacony mikroperełkami olejków, które delikatnie wtapiają się w skórę, nie pozostawiając tłustej i klejącej warstwy, dla zapewnienia skórze komfortu. Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża. 


Krem-maska na noc (skóra sucha): Odżywczy krem-maska na noc Olejkowy Rytuał Nutri-Gold firmy L’Oreal Paris może być stosowany jako krem pielęgnacyjny lub jako maska dla suchej, wrażliwej skóry. Laboratoria L’Oreal Paris połączyły drogocenne olejki z róży rdzawej i arganowy, znane z intensywnych właściwości odżywczych. Krem-maska łączy właściwości ochronne i odżywcze mleczka królewskiego i rozświetlające kwiatu Imperata preciosa, aby intensywnie odżywić Twoją skórę i przywrócić jej blask. 
Krem-maska na noc zapewnia skórze idealny komfort, pozostawiając na niej niewidoczną jedwabistą, elastyczną i nietłustą warstwę bez uczucia lepkości.
Wspaniały kwiatowy zapach olejków z lawendy i rozmarynu poprawia samopoczucie i relaksuje zmysły. W rezultacie skóra staje się intensywnie nawilżona, ukojona i pełna blasku.


Moja opinia:


Jak to zwykle w przypadku kosmetyków marki L'Oreal mamy do czynienia z solidnymi 
i eleganckimi opakowaniami. 


Olejek ma poręczne, szklane opakowanie i wyposażony jest w plastikowa pipetę.  

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

Pierwszy raz mam olejek, który nie posiada szklanej pipety. Ta bardziej przypomina słomkę... Jednak dobrze się sprawdza - nic przypadkowo nie wycieka i można dzięki niej wygodnie dozować odpowiednie dawki preparatu. 
Kosmetyk ten ma piękny zapach, którym zachwyciłam się już przy pierwszym użyciu. Jest nieco słodki, cytrynowy i z dodatkiem przypraw. Świetnie relaksuje i poprawia humor :-) 
Po jego użyciu skóra staje się wygładzona i nawilżona. Uczucie ściągnięcia momentalnie znika. Cera nabiera zdrowego blasku. Na plus oceniam także jego dobre wchłanianie się. Chociaż na skórze pozostawia on lekki film, to jest on dużo mniej tłusty niż w przypadku wielu innych olejków. 
Nie zauważyłam, żeby oddziaływał w jakiś sposób na pory. Jednak nie mam z nimi specjalnych problemów, więc być może akurat u mnie nie ma w tej kwestii zbyt wiele do robienia... 


W przypadku kremów pod nakrętką znajduje się dodatkowe zabezpieczenie. 

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał


Krem na dzień często nakładam jakiś czas (30-60 minut) po zaaplikowaniu olejku. 

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

Jednak z tego kosmetyku nie jestem aż tak zadowolona. Na pewno ładnie się rozprowadza i dobrze się wchłania oraz przyzwoicie nawilża, ale niestety moje wrażliwe oczy zwykle zaczynają protestować, kiedy tylko wyczują jego obecność na mojej twarzy. Nie wiem czemu tak jest, ale z kremami marki L'Oreal często mam ten problem... Nałożenie bardzo malej ilości kremu zmniejsza jego ryzyko, ale nadal istnieje prawdopodobieństwo, że się pojawi.


Natomiast z kremu-maski na noc jestem bardzo zadowolona. 

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał

Ma on dużo gęstszą konsystencję niż krem na dzień i intensywniejszy zapach. Chociaż jest on ciężki, to jednak wchłania się błyskawicznie. Pozostawia skórę gładką i bez śladu lepkiej warstwy. Rano cera jest wygładzona, nawilżona i dobrze odżywiona. 



Ceny:
Olejek: ok. 38 zł / 30 ml
Krem na dzień: ok. 36 zł / 50 ml
Krem-maska na noc: ok. 36 zł / 50 ml


Tak więc wśród kosmetyków z serii Nutri-Gold Olejkowy Rytuał znalazłam dwa, które polubiłam i z przyjemnością używam. Są to kosmetyki godne polecenia. Myślę, że warto je przetestować :-)


L'Oreal Nutri-Gold Olejkowy Rytuał



6 komentarzy:

  1. Również bardzo uwielbiam olejki :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/nowosc-w-mojej-pielegnacji-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to przedstawiłaś! Super blog ;)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów tej firmy, również z serii olejkowej, ale były bublami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zainteresowana olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).