września 19, 2016

BATISTE - suchy szampon zwiększający objętość włosów


W zeszłym miesiącu pierwszy raz skusiłam się na zakup suchego szamponu. Nigdy nie czułam potrzeby używanie takiego kosmetyku, jednak ciekawość w końcu zwyciężyła. Zdecydowałam się oczywiście na produkt marki Batiste i wybrałam wersję Heavenly Volume, która dodatkowo zwiększa objętość włosów. 

BATISTE - suchy szampon do włosów


Produkt zamknięty jest w kolorowym opakowaniu.
Zapach tego suchego szamponu jest subtelny.

BATISTE - suchy szampon do włosów

Byłam bardzo ciekawa jak ten kosmetyk się u mnie sprawdzi. Pisałam już kilka razy, że moje włosy są grube i gęste. Chociaż nie narzekam na brak objętości, to jednak podczas stylizacji potrzebuję czegoś co odbije je od nasady. 


BATISTE - suchy szampon do włosów

Wystarczy rozpylić go i wmasować w skórę. 
Odświeżanie fryzury przy pomocy tego produktu oceniam bardzo dobrze. 
Jednak najbardziej zachwycił mnie jego wpływ na objętość włosów i zwiększenie ich podatności na stylizowanie.
Włosy zostają porządnie odbite od nasady i nabierają odpowiedniej tekstury, dzięki której tworzenie różnego rodzaju upięć staje się łatwiejsze, a sam efekt dużo bardziej satysfakcjonujący.  

BATISTE - suchy szampon do włosów

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu marki Batiste i szczerze go Wam polecam. 
Z pewnością wkrótce wypróbuję także spray XXL Volume :-)  


Cena: ok. 17 zł / 200 ml


Lubicie suche szampony? Wolicie te zwyczajne czy z dodatkami? 



7 komentarzy:

  1. Rozglądam się akurat za Batiste do ciemnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam wcześniej tego produktu, w sumie nie przepadam za suchymi szamponami ale jeśli faktycznie unosi je u nasady to chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich produkty są niezawodne :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/zadbaj-o-wasciwa-diete-suplement-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden szampon Batiste, ale niezwykle rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  5. XXL Volume jest bardzo fajny, ale w odróżnieniu od Heavenly to nie jest suchy szampon, czyli on naprawdę mega powiększy fryzurę ale nie odświeży (może to wiesz, ale czytelniczki niekoniecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię wersję z lakierem :P najbardziej :) ponoć szampony colab są super, kupię jak skończę batiste ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).