sierpnia 15, 2016

W złocie i burgundzie


Cześć! :)

Dziś mam dla Was kolejny makijaż :) Dawno temu kupiłam czerwony cień do powiek, który przez długi czas leżał w mojej szufladzie nieużywany. W końcu zaczęłam z nim eksperymentować i zestawiać z innymi cieniami. Wczoraj właśnie powstał ten makijaż :)





Na załamanie powieki nałożyłam miedziany cień i porządnie go roztarłam. Na ok. 3/4 powieki zaczynając od zewnętrznego kącika zaaplikowałam czerwony cień. Natomiast na wewnętrzny kącik nałożyłam jasnozłoty cień. Wszystkie granice porozcierałam i na złoty cień nałożyłam złoty brokat :)









Jak Wam się podoba efekt?
Pozdrawiam Was :)






6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).