czerwca 21, 2016

SCANDINAVIA - peeling solny


Cześć! :)

Ostatnio trochę rzadziej pojawiają się nowe posty na blogu. Na szczęście sesja już powoli się kończy i już za moment nic nie będzie mnie powstrzymywało przed pisaniem recenzji :)

Dziś mam dla Was krótki post na temat peelingu solnego marki Scandinavia.




Opis:


Delikatny peeling do ciała o zapachu pomarańczy z cynamonem. Tworzony ręcznie na bazie masła kokosowego i palmowego, oleju ze słodkich migdałów i pszczelego wosku. Nadaje skórze wyjątkową gładkość, jednocześnie ją nawilża i odżywia. Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry.

Właściwości: Idealnie oczyszcza i pielęgnuje skórę, dzięki czemu staje się ona wyjątkowo gładka. Posiada także właściwości regenerujące i ochronne. Doskonale nawilża suche partie ciała, takie jak łokcie i kolana. Zdecydowany zapach cynamonu i pomarańczy działa kojąco na zmysły.

Skład: sodium chloride, elaeis guineensis, cocos nucifera, cera flava, prunus amygdalus (sweet almond  oil), rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, citrus dulcis, cinnamomum zeylanicum, CI15985





Moja opinia:


Peeling zamknięty jest w dużym, plastikowym opakowaniu z nakrętką. Pod nią znajduje się dodatkowe zabezpieczenie. 


Są trzy wersje zapachowe tych peelingów. Mój to pomarańcza i cynamon. Jest on intensywny i bardzo przyjemny. Idealny kiedy chcemy się zrelaksować :)

Na pochwałę zasługuje krótka lista naturalnych składników wykorzystanych do produkcji tego kosmetyku.

Peeling ma w opakowaniu stałą konsystencję, przez co nie jest tak łatwo wyjąć jego odpowiednią porcję.


Dodatkowo jak już wyciągniemy trochę produktu to musimy uważać, żeby nagle połowa nie wypadła nam do wody. Pod wpływem masażu i ciepła skóry peeling rozpuszcza się i ukazuje nam swoją moc. Drobinek soli jest w nim bardzo dużo. Dzięki temu złuszczanie jest intensywne. Jednak trzeba pamiętać, żeby nie stosować tego peelingu na podrażnioną skórę! Wiadomo, że sól + ranki = bolesna katastrofa.... 

Po użyciu skóra jest mocno wygładzona i mięciutka w dotyku. Niestety zapach czujemy tylko podczas masażu. Po zmyciu kosmetyku zapach nie pozostaje na skórze. 

Produkt ten jest także bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarcza, aby intensywnie wymasować całe ciało :)

Podsumowując myślę, że fanki porządnych zdzieraków, ciekawych zapachów oraz naturalnych kosmetyków będą zadowolone z peelingu solnego marki Scandinavia. 



Cena: 47 zł / 400 g



Znacie kosmetyki marki Scandinavia? :)



7 komentarzy:

  1. Nie znam ale uwielbiam solne i naturalne peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tych peelingach, bardzo mnie kuszą, ale najpierw muszę wykończyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sól mocno podrażnia więc niestety odpada :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze nigdy peelingów solnych, ale słyszałam, że mogą pomóc na rozstępy. Muszę kiedyś przekonać się o tym na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).