lutego 15, 2016

NOREL Dr Wilsz - hialuronowy krem aktywnie nawilżający


Cześć! :)

W kwestii codziennej pielęgnacji jedno jest pewne - każda skóra wymaga porządnego nawilżenia i nieważny tu jest wiek i rodzaj cery. 
Krem nawilżający to podstawowy kosmetyk i wydawać by się mogło, że to nic trudnego znaleźć odpowiedni. Przecież zwykły krem, na którym jest napisane, że nawilża wystarczy... Otóż nie do końca. 
Kremów nawilżających jest cały ogrom, jednak takich naprawdę dobrze i dogłębnie nawilżających bardzo niewiele. Mnóstwo nawilża tylko pozornie przynosząc chwilową ulgę naszej skórze, bo działają jedynie na samej powierzchni. Oczywiście, że krem nie jest w stanie dotrzeć w głębokie warstwy skóry, jednak są takie, które dają radę nawilżyć skórę głębiej niż większość. 
Ja dużo oczekuję od kremów nawilżających. Muszę czuć, że moja skóra została naprawdę porządnie nawilżona.

Dziś chciałabym Wam przedstawić krem hialuronowy aktywnie nawilżający marki Norel Dr Wilsz. Jest to miniatura zawierająca 50% pełnowymiarowego produktu, którą otrzymałam w jednym z ShinyBoxów. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził i co o nim sądzę to zapraszam do czytania :) 



Opis:


Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia – szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka oraz zapewniający długotrwałe uczucie komfortu. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin. Wygładza powierzchniowe zmarszczki powstałe z przesuszenia i odwodnienia. Nadaje cerze aksamitną gładkość, miękkość oraz właściwe napięcie i elastyczność. Receptura kremu zawiera znane z działania składniki  aktywne:

Hydroviton®PLUS (hialuronian sodu, składniki NMF – mocznik, sodium PCA, mleczan sodu oraz sacharydy) – kompleks długotrwale nawilżający, nasyca skórę substancjami silnie higroskopijnymi, które zatrzymują i wiążą wodę w naskórku;

ceramidy roślinne – odtwarzają i uzupełniają naturalne lipidy cementu międzykomórkowego warstwy rogowej naskórka. Uszczelniając cement zapobiegają ucieczce wody z naskórka (TEWL), nawilżają i wygładzają;

olej  z  oliwek  –  zmiękcza,  wygładza  i  nadaje  skórze  jedwabistość;

antoinę,  pantenol  –  nawilżają,  regenerują  i  łagodzą  podrażnienia.




Moja opinia:


Produkt, który posiadam to miniatura, więc jego opakowanie to tubka, jednak pełnowymiarowy kosmetyk znajduje się w szklanym słoiczku. Krem ten jest biały i ma dość lekką konsystencję. Jego zapach jest bardzo delikatny, odnoszę wrażenie, że nieco morski. 
Jest także bardzo wydajny. Aby pokryć całą twarz i szyję wystarczy bardzo niewielka ilość kosmetyku. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Przez moment jest lekko wyczuwalny na twarzy, jednak po chwili całkowicie się wchłania. Zaraz po aplikacji można wykonać makijaż. 

Krem solidnie nawilża i nawadnia skórę. Przywraca jej komfort i sprawia, że jest przyjemnie gładka i przyjemna w dotyku. Od razu po aplikacji moje skóra staje się mniej napięta, a podrażnienia zostają złagodzone. Uczucie głębokiego nawilżenia długo się utrzymuje i wyraźnie czuję, że działanie tego kremu nie jest jedynie powierzchowne. 

Szkoda, że nie ma on filtrów ochronnych. To według mnie jego jedyna wada. 

Działanie kremu aktywnie nawilżającego marki Norel oceniam bardzo dobrze. Kosmetyk ten dołączył do grona moich ulubieńców :)

Polubiłam się ostatnio z jeszcze jednym kremem tej marki, o którym napiszę za jakiś czas ;)

Kosmetyki marki Norel Dr Wilsz można kupić w sklepie internetowym tej marki oraz w perfumeriach Douglas. 



Cena: 49 zł / 50 ml




Moja ocena produktu:

Działanie:  5/5

Konsystencja:  5/5

Zapach:  5/5

Wchłanianie:  5/5

Wydajność:  5/5

Reakcje alergiczne:  brak






Miałyście ten krem? Lubicie markę Norel? :)


7 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu, ani nic z tej marki, lecz po Twojej ocenie wygląda na to, że warto spróbować :) Ja osobiście na co dzień stosuję kremy Dr Eris i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że naprawdę warto :)
      Ja z kolei nie stosowałam jeszcze kosmetyków Dr Eris... Widać trzeba to zmienić ;)

      Usuń
  2. Norel nic jeszcze nie miałam, ciekawe, jak u mnie sprawdził by się kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę markę, ale tego kremu jeszcze nie miałam. Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się skuszę :) skoro dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).