lutego 06, 2016

MYSTIK - baza pod cienie do powiek


Cześć! :)

Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować kosmetyki marek, które drogeria Kontigo ma na wyłączność. Tak więc dziś zrecenzuję Wam jeden z nich. Jest to baza pod cienie marki MYSTIK.



Przyznam, że nigdy wcześniej nie używałam bazy pod cienie do powiek. Jednak stwierdziłam w końcu, że trzeba sprawdzić czy taki kosmetyk w ogóle coś zmienia... 

Baza zamknięta jest w małym słoiczku. Ma jasnoróżowy kolor i delikatny, lekko mydlany zapach. Bardzo podoba mi się właśnie ten jej zapach :) 



Łatwo i szybko się ją aplikuje. Ja używam do tego po prostu palca. Aby pokryć całe powieki wystarczy zaledwie odrobina bazy. 
Nałożony na nią cień bardzo dobrze i równomiernie się rozprowadza. 

Dzięki temu kosmetykowi cienie trzymają się na powiekach przez cały dzień w idealnym stanie. Nie blakną, nie ścierają się i nie rolują w załamaniach powiek.

Ja jestem bardzo zadowolona z tej bazy :) 



Cena: ok. 22 zł / 5,2 g



Moja ocena produktu

Przedłużenie trwałości cieni:  5/5

Opakowanie:  4/5

Zapach:  5/5

Wydajność:  5/5

Reakcje alergiczne:  brak




Brak komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).