stycznia 15, 2016

BIODERMA - maseczka intensywnie nawilżająca


Cześć! :)

Wczoraj pisałam o piance do twarzy od Biodermy (KLIK), a dziś będzie o masce do twarzy. 
Także jest ona z serii Hydrabio (przeznaczonej do skóry suchej i odwodnionej). 






Opis:


Wskazania:

  • Skóra odwodniona i wrażliwa
  • Skóra po kuracjach wysuszających
  • Skóra po ekspozycji na słońce i po korzystaniu z solarium 


Działanie:

  • Intensywnie nawilża
  • Przynosi długotrwałe uczucie komfortu
  • Przywraca skórze elastyczność i blask
  • Jest świetnie tolerowana przez skórę


Właściwości:

  • Zawiera nieuczulające środki zapachowe
  • Nie zatyka porów
  • Hipoalergiczny 



Każdego dnia zanieczyszczenia, stres, niskie temperatury itp. zaburzają aktywność komórek skóry, skutkiem czego staje się ona odwodniona, ściągnięta i poszarzała. Pojawia się uczucie dyskomfortu. Hydrabio Masque zawiera opracowany w laboratoriach badawczych BIODERMA patent Aquagenium®, który pozwala skórze ponownie aktywować jej naturalne mechanizmy nawilżające: produkcję akwaporyn (białek odpowiedzialnych za transport wody między komórkami) i zatrzymywanie wody potrzebnej skórze.


Sposób użycia:

Stosuj produkt wieczorem. W pierwszym tygodniu codziennie, a następnie raz lub dwa razy w tygodniu dla podtrzymania rezultatów.





Moja opinia:


Maska zamknięta jest w solidnym opakowaniu z dość twardego plastiku. 
Posiada sporą zakrętkę, dzięki której jej wysokie opakowanie może stabilnie stać bez ciągłego przewracania się. 





Konsystencja jest leciutka, ale nie powoduje to spływania maski. 
Zapach jest bardzo delikatny, niemal neutralny. 
Maska błyskawicznie się wchłania. Jest to duży plus, ponieważ stosując ją na noc nie zostawiam połowy wtartej w poduszkę ;) 

Co do działania to bardzo dobrze nawilża, koi i nawadnia skórę. Niweluje uczucie ściągniętej skóry i łagodzi podrażnienia. Po jej użyciu skóra jest gładka i miękka w dotyku. Stosuję ją głównie na noc (ok. 3 razy w tygodniu) a rano skóra skóra jest solidnie nawilżona, wygładzona i promienna. 
Po dłuższym czasie stosowania mogę stwierdzić, że moja cera rzadziej jest przesuszona.

Maska jest także bardzo wydajna. Opakowanie wystarczy spokojnie na jakieś 5 miesięcy

Niestety cena jest dość wysoka. W Hebe i Super-Pharmie kosztuje 100 zł. Jednak w kilku aptekach stacjonarnych oraz internetowych można ją kupić w cenie od 60 do 80 zł.




Moja ocena produktu

Ogólne działanie:  5/5

Nawilżanie:  5/5

Konsystencja:  5/5

Wchłanianie:  5/5

Wydajność:  5/5

Opakowanie:  5/5

Reakcje alergiczne:  brak

Dostępność: 4/5 




Miałyście tą maseczkę?
Lubicie w ogóle markę Bioderma?  :)


6 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się taka maseczka, bo moja cera w zimię robi się tragiczna :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och tak, Biodermę lubię. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka ale skoro piszesz, że produkt jest wydajny to może warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obserwować promocje :) Co do wydajności to zauważyłam, że ogólnie produkty Biodermy są bardzo wydajne :)

      Usuń
  5. Cena nie mała, ale skoro produkt taki dobry to nie ma co się dziwić, że i kwota jaką musimy wydać jest wyższa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).