grudnia 29, 2015

L'Oreal - True Match Powder


Cześć! :)

Jakiś czas temu poszukiwałam nowego pudru. W końcu zdecydowałam się na True Match marki L'Oreal. 
Zależało mi przede wszystkim na tym żeby puder idealnie stapiał się ze skórą i dawał ładne wykończenie makijażu na długi czas. 

Jeśli chcecie wiedzieć czy ten produkt spełnił moje oczekiwania to czytajcie dalej :)





Opis:


Pierwszy puder, którego doskonale kremowa, lekka konsystencja doskonale stapia się ze skórą i dopasowuje do jej struktury. Drobna i delikatna formuła pudru świetnie ukrywa wszelkie niedoskonałości cery, matuje i wyrównuje jej koloryt. Luksusowa aksamitna gąbeczka pozwala na równomierną aplikację pudru, który dzięki temu pozostaje niewidoczny na skórze. Zawiera pigmenty dopasowujące się do koloru i struktury skór.




Moja opinia:


Puder zamknięty jest w eleganckim opakowaniu. Niestety jego srebrne krawędzie bardzo łatwo się brudzą. Wszelkie odciski palców na nich zostają tworząc nieestetyczne plamy. Dlatego niemal po każdym użyciu wycieram je chusteczką.

Po otwarciu widzimy puder. Tylko. Dopiero jak podniesiemy część z pudrem docieramy do lusterka i aplikatora. 







Oczywiście jak to zwykle bywa aplikator się do niczego nie nadaje. A i tak do pudrów zawsze używam pędzla (chociaż muszę wreszcie wypróbować mój wielki, puchaty puszek do pudru ;) ). 


Teraz przejdę do samego pudru.

Posiadam odcień R1-C1 Rose Ivory. Jest on najjaśniejszy. 
Przede wszystkim puder ten bardzo ładnie stapia się ze skórą i nie zaznacza suchych skórek. Na tym własnie najbardziej mi zależało. Często pudry 'rozwarstwiają' się na skórze, co jest bardzo denerwujące :/

Puder True Match matuje skórę nie tworząc efektu maski.
Zmatowienie utrzymuje się kilka godzin. Bardzo dobrze spisuje się na co dzień jak i na większe wyjścia ;)
Stanowi świetne wykończenie makijażu. 
Jest to jeden z najlepszych pudrów jakie używałam :) 



Cena: ok. 60 zł / 9 g




Moja ocena produktu


Efekty (zmatowienie, wykończenie makijażu):  5/5

Trwałość:  5/5

Opakowanie:  4/5

Wydajność:  5/5

Dostępność:  5/5



2 komentarze:

  1. Kilkakrotnie widziałam go w drogeriach.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ukochany! ja uzywam n4 beige i jest dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).