października 21, 2015

ShinyBox - październik 2015


Cześć!

Jak co miesiąc zaprezentuję Wam nową edycję ShinyBox. 
Tym razem było wiadomo, że w pudełku znajdzie się 7 produktów, w tym 3 pełnowymiarowe. 
Ponieważ październik to miesiąc walki z rakiem piersi, jest to  motyw przewodni tej edycji. 

Miałam nadzieję, że spodoba mi się to pudełko między innymi dlatego, że akurat w październiku są moje urodziny :)

Tak prezentuje się najnowszy ShinyBox:





OPIS ZAWARTOŚCI



1) CLARENA - Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up.





Opis: Zawiera Voluform™, który w pierwszej fazie detoksykuje skórę, w drugiej ujędrnia, a w trzeciej wspomaga wzrost komórek tłuszczowych. Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę.


Cena: 76 zł / 200 ml  (w pudełku znalazł się produkt miniaturowy o pojemności 30 ml)



2) L'OCCITANE - Szampon i odżywka do włosów cytrusowa werbena





Opis: Szampon Cytrusowa Werbena orzeźwi Twoje włosy oraz zapewni im witalność, połysk i sprężystość. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.
Ultra świeża odżywka Cytrusowa Werbena pomoże Ci rozplątać i wygładzić włosy. Pozstawi je jasne, błyszczące i łatwe do ułożenia. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.


Cena: szampon - 59 zł / 250 ml  |  odżywka - 68 zł / 250 ml 
(w pudełku znalazły się produkty miniaturowe o pojemności 50 ml)



3) SUMITA - kredka do oczu





Opis: Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień... i całą noc.


Cena: 75 zł / szt. (w pudełku znalazł się produkt miniaturowy o wadze 0,7 g)



4) DIADEM - róż rozświetlający





Opis: Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Szeroka gama kolorystyczna została skomponowana z przeznaczeniem do różnych karnacji i typów urody. Polecane do każdego rodzaju skóry.


Cena: 14,5 zł / 6,5 g  (w pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy)



5) WIBO - Tusz do rzęs Queen Size





Opis: Maskara pogrubiająca i wydłużająca, dzięki której uzyskasz efekt pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki gęstej szczoteczce wygiętej w łuk, nadasz swoim rzęsom objętość już po kilku pociągnięciach. 

Cena: 8 zł / 11 ml  (w pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy)



6) DELIA -  Roll-on pod oczy



Opis: Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej.
W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 godzin, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie.


Cena: 12 zł / 15 ml  (w pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy)




Na tym kończy się zawartość pudełka. 
Co prawda wielkiego efektu WOW nie ma. Jednak ciekawią mnie te produkty. Szczególnie róż, roll-on i kredka. Już widzę, że kredka ta jest miękka i o bardzo mocno nasyconym odcieniu. 
Co do szamponu i odżywki do włosów to mam neutralne odczucia.. 
Szkoda, że krem Clareny jest taki malutki, chociaż tego rodzaju produktów i tak specjalnie nie potrzebuję :)
Z kolei maskar mam już taką ilość, że niedługo nie będę już miała gdzie je wszystkie pomieścić...

Chociaż trochę bym pozmieniała to i tak uważam tą edycję za całkiem udaną :)



Moja ocena pudełka


Zawartość:  4/5 

Urozmaicenie produktów:  4/5

Stosunek ceny do zawartości:  5/5

Szybkość realizacji zamówień: 5/5

Dostępność pudełek:  5/5

Stosunek do klienta (zasięgnięcie informacji, reklamacje, itp.):  5/5




A co Wy uważacie o tej edycji ShinyBox? :)



8 komentarzy:

  1. Ja jestem niezbyt zadowolona z tego pudełka...

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie nestety rozczarowanie, wrzesniowy box byl wart tych pieniążkow ten niestety cienko wypada :/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że wrześniowa edycja była dużo lepsza. Jednak nie powiem, że jestem jakoś specjalnie rozczarowana. W sumie wszystkiego użyję, a kilku produktów jestem bardzo ciekawa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Czytałam dzisiaj na ich stronie,że pudełko wypadło wyjątkowo słabo i patrząc na jego zawartość widzę,że dziewczyny miały rację. W zeszłym roku bardziej się postarali.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak wyglądała październikowa edycja z zeszłego roku, bo kupuję te pudełka od maja :)
      Tym razem ShinyBox nie zachwycił, ale są produkty, które przypadły mi do gustu i z chęcią je przetestuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. cieszę się, że go nie brałam, nic tu dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na listopadowe pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).