października 31, 2015

Nail Tek - RENEW - Oliwka do skórek i paznokci


Cześć! :)

Ostatnio trochę tu było cicho... Złożyło się na to kilka spraw, ale już wracam i mam nadzieję, że takie przerwy nie będą się już zdarzały ;)

Dziś chciałabym zrecenzować pewien preparat do paznokci, mianowicie oliwkę firmy NailTek. 
Tego typu odżywki do paznokci stosuję bardzo często i testowałam ich już całkiem sporo. NailTek ma świetne opinie, więc w końcu zabrałam się i za tą oliwkę :) 




Na początek kilka słów od producenta:


RENEW -  RATUNEK DLA SKÓREK

Odżywcza oliwka nawilżająca do pielęgnacji skórek i paznokci, zawiera olejek z drzewa herbacianego o silnych właściwościach przeciwgrzybiczych i antyseptycznych. Bogata kompozycja naturalnych składników odżywia i nawilża skórki. Zawiera również witaminę E oraz bogatą kompozycję olejków: z jojoby, z szafranu  polnego, z migdałów, z pestek moreli, z fasoli sojowej, z grejpfruta. 



Moja opinia:


Preparat zamknięty jest w szklanej buteleczce z malutką pipetą, z której można wydobyć niewielkie ilości preparatu. 




Aplikator ten jest naprawdę świetny. Nie zdarzają się sytuację, że wylewa się duża ilość oliwki, która spokojnie starczyłaby na kilka razy. Co za tym idzie produkt ten jest bardzo wydajny. Chyba najbardziej ze wszystkich kosmetyków do pielęgnacji paznokci, które dotąd miałam.
Zapach jest bardzo przyjemny, taki lekko ziołowy. 
Oliwka dobrze się wchłania i nie jest tak tłusta jak można się spodziewać po tego typu kosmetyku. Pozostawia paznokcie i skórki bardzo dobrze nawilżone i odżywione. Mam też wrażenie, że pobudza wzrost paznokci. Z czasem są one w coraz lepszej kondycji. Przede wszystkim twardsze i mniej podatne na pęknięcia. Skórki są bardziej miękkie i znacznie mniej się zadzierają. 
Jest to świetny produkt w dobrej cenie (dodatkowo warto obserwować promocje lub kupić go przez internet nawet o połowę taniej) :) 

Cena: 24 zł / 14,3 ml



Moja ocena produktu


Działanie:  5/5

Wydajność:  5/5

Stosunek ceny do działania:  5/5

Opakowanie:  5/5

Zapach:  5/5

Dostępność:  4/5 





Stosowałyście tą oliwkę? Też ją lubicie? :)




2 komentarze:

  1. Jest na mojej liście must-have! :D Na pewno wypróbuje i podzielę się z Tobą swoimi wrażeniami! ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).