Promocja w drogeriach Super-Pharm

26 września


Cześć! :)

W tym poście chciałabym zawiadomić o interesującej promocji na dermokosmetyki w drogeriach Super-Pharm. 
W aktualnych numerach gazet "Twój Styl" i "Grazia" znajdują się kupony rabatowe. Jeden z nich właśnie do drogerii Super-Pharm. Kupony obowiązują do 27.09. 
Przy zakupie jednego dermokosmetyku otrzymujemy rabat -30%, a przy zakupie minimum dwóch -40%. Limit na jeden kupon to 3 sztuki.

Z powodu własnie tego limitu kupiłam jedna i drugą gazetę :) 

Wczoraj oczywiście (wtedy zaczęła się ta promocja) pojechałam do Super-Pharmu i zrobiłam małe zapasy kosmetyków moich ulubionych aptecznych marek. Chodzi oczywiście o marki La Roche-Posay i Bioderma :)










A Wy  skorzystałyście już z tej promocji? :)


Podobne wpisy

5 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności używać biodermy ale la roshe od dawna jest bliskie mojemu sercu. Świetny wybór! Od siebie mogę dodać, że iwostin ma również świetne kosmetyki rekomendowane przez dermatologow :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skończę krem na dzień iwostin chcę kupić właśnie la roche.
    Ale po drodze chcę zaopatrzyć się w kremy eucerin, teraz są w świetnej cenie, gdyż prawdopodobnie marka znika z polskich półek aptecznych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znika z Polski. Też widziałam wielkie promocje na tą markę, ale jakoś na nic się nie skusiłam :)

      Usuń
    2. miałam krem aquaporin active light, jeden z lepszych kremów pod makijaż jakie używałam, więc na pewno przypatrzę się co jest na półkach :)

      Usuń
    3. Nie znam tego kremu... Muszę zwrócić na niego uwagę przy okazji ;)
      To udanych zakupów :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane.

Niedawne posty