sierpnia 10, 2015

FLOSLEK - żel ze świetlikiem lekarskim i chabrem bławatkiem do powiek i pod oczy


Cześć! 

Ufff, wreszcie dziś zrobiło się chłodniej. Całe szczęście, bo byłam już u kresu swej wytrzymałości...

Dziś będzie coś o pielęgnacji skóry wokół oczu. 
Moje oczy niestety są bardzo wrażliwe i mnóstwa kremów przeznaczonych do ich okolic nie jestem w stanie używać. Często po zaaplikowaniu preparatu zaczynają łzawić i pojawia się przed nimi taka mgiełka... Od tego oczywiście zaczyna boleć mnie głowa i ogólnie robi się nieciekawie...

Na wstępie wszystkim osobom, które mają ten sam problem polecam krem Dermosan. Jest to najlepszy krem, który nigdy, ale to przenigdy mi nie zaszkodził. Jest tani (ok 10 zł za 40 g). Występuje w wariancie półtłustym oraz tłustym (polecam tłusty). Jest on przeznaczony ogólnie do skóry, ale ja stosuję go właśnie głównie pod oczy. Genialnie nawilża i w żaden sposób nie podrażnia. Jest najlepszy i żadna firma produkująca kolejne cudeńka, także te za spore pieniądze mu nie podskoczy :)

To kilka słów wstępu, a teraz przejdę do recenzji, która nie będzie już taka pozytywna...

O żelach pod oczy firmy FLOSLEK słyszałam już dawno temu, jednak dopiero jakieś 2 miesiące temu kupiłam żeby go wypróbować. Przyznam, że słyszałam dużo pozytywnych opinii, więc miałam pewne nadzieje. 




Nabyłam wersję z chabrem bławatkiem.
Preparat jest dostępny w dwóch wersjach jeśli chodzi o opakowanie: plastikowy słoiczek i tubka.


Opis producenta: 
Działa jak kompres. Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia, pieczenia okolic oczu, Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia, rozjaśnia cienie pod oczami oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne. 
Pielęgnacja wrażliwych okolic oczu zwłaszcza u osób pracujących przy komputerze lub sztucznym oświetleniu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych. 



Plusem tego kosmetyku jest to, że nie pojawiają się u mnie reakcje alergiczne. Żel szybko się wchłania. Poza tym trzymam go w lodówce, więc jest przyjemny w użyciu podczas gorących dni ;)





Niestety nie zauważyłam żadnych efektów. Dość słabo nawilża, na krótko daje skórze ukojenie. Jak kompres to on nie działa... Jest to leciutki preparat dla skóry, która nie wymaga specjalnej pielęgnacji. Udana jest tylko ta żelowa formuła, która po schłodzeniu daje przyjemny efekt :)

Nie polecam osobom, które chcą mocno nawilżyć skórę wokół oczu i pragną efektów takich jak np. rozjaśnienie cieni. Polecam tym którzy chcą dostarczyć tym okolicom miłej żelowej ochłody :)



Cena: ok. 8 zł / 10 g lub 15 ml (w zależności czy kupujemy w słoiczku czy w tubce).




Moja ocena produktów:


Działanie:  2/5

Stosunek ceny do działania:  3/5 

Wydajność:  4/5

Reakcje alergiczne:  brak

Dostępność: 4/5 





A co Wy sądzicie o tym kosmetyku?


2 komentarze:

  1. wow jestem zaskoczona niską oceną, używam od lat, najlepszy żel na oczy jak za długo przy komputerze siedzę ;P działa natychmiast rewelacja.
    ale to prawda, nic nie rozjaśni niestety.
    Anita =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chłodzi przyjemnie i przynosi ulgę zmęczonym oczom, tu się zgadzam ;) Ale efekt u mnie bardzo szybko mija... I tak jak napisałaś wiele więcej ten żel nie robi, a szkoda...;(

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Często odwiedzam blogi swoich czytelników.

Pamiętaj, że to nie jest miejsce na Twoją reklamę!
Nie interesują mnie obs/obs i kom/kom.
Komentarze zawierające linki nie są udostępniane (dotyczy to również linków do stron sklepów oraz artykułów, które umieszczono w nazwie osoby komentującej!).